Friday, June 09, 2006

Läheb lahti!

Seda pealkirja võib täna mõiste mitmeti. Esiteks algab täna jalkaMM. Ma ise ootan ka juba ja nagunii vaatan ka mõningal määral. Rohkem vast kuulan, sest paraku tahavad tööd ka tegemist. ME ja issi on meite peres aga juba nagu tulistel sütel. ME joonistas eilse Postimehe jalgpallilisa tabeli järgi omale ka tabeli. Tema tahtniks juba eile seda täitma hakata. Naljatilk!

Ja homme on siis üks selle aasta suursündmusi - minu sünnipäevapidu! Ei mingit ülemäärast pilli ja pillekaart, lihtne grill ja tort ja koosviibimine neile, kes tulevad. Nagu alati. Eile käisimegi sellest staffi kokku ostmas. Kui neid kordi on küll ja enam, mil külmik on tühi nagu Ilse p**se (kaasa väljend), siis hetkel ajab see üle ääre lausa. Hommikul tahaks aga jõuda veel ka Tammsaare parki. Ikkagi KIP. Aint ma nii jänes, ma kaen eemalt koos-kudujaid ja siis hiilin Antoša põlve varjus tegudele edasi. Ei ole neis kõrvaotstes ega sabatutis seda julgust ja niipalju pealehakkamist, et kampa lüüa. Kui .. Kui ma üldse niikaugele jõuan. Vaja ju veel turult läbi joosta paari pisiasja pärast ja siis tordi-kringli järgi ja kottu tagasi. Äkki jõuan lõngapoodi ka. Kangapoodi saadan täpse kanga kirjeldusega täna kaasa. Äkki ma ikka leian aega õhta-öösi õmmelda omale seelikut.
Muidu on viimasel ajal vähe kätetööd tehtud. Kiire kirjatöö ootab kogu aeg järjekorras. No vast järgmine nädal läheb jälle lahedamaks.
Aga pildiloleva T-särgiga ma ikkagi sain hakkama. Minu esimene trikotaažikatsetus. Kuigi sellisteks puhkudeks ma möödunud aasta overloki omale HobbyHallist tellisin. Kõige hullem ei ole, kaelus veidi "lohv" sai, aga ma annan endale andeks.

Kuigi nüüd on üks titeuudistest saanud täitsa reaalseks ühe pisitirtsu sünniga. Nii et peaks nagu roosade toonide järgi poes ringi vaatama. Katsikuks. Niisama riideid ma juba siin pakkusin ja titemamma tegi valiku mu hullust riidelaost. Kingiks võiks miskit ikka ise teha. Peabki mõtlema.
Igatahes oma aastase sokiteo-plaaniga olen ma hetkel miinustes. Aga ma loodan sellega järjele tagasi jõuda. Kuigi suvi on käes ...
Samas ostsin eile Prisma "lilleaiast" kotitäie lilli: 4 erivärvi võõrasema, lavendli (minu üks vaieldamatu lemmik peenras, kuigi vanad said külmaga kahjustada, on nad ikkagi elus, mis aga ei takista neid juurde toomast), kollase kukeharja (mitte selle tavalise) ja kaks püsinelki (punase ja ühe roosakirju). Nüüd peaks need täna veel mulda saama. Ja homme peaks sõbranna ka omast peenrast lilli tooma. Ja nüüd leidsin ma peenrast veel karpaati kelluka ja eelmise aasta võõrasemade isekülvid üles. Tasus oodata veidi. Muidu oleks ma need pisitillud taimehakatised naguniii üles kündnud. Nüüd tundub, et peenar on juba triiki täis, hakka või laiendama. Aga jah ..

So .. es geht los! Das kann man heute verschieden verstehen. Heute beginnt ja endlich Weltmeisterschaft. Bin kein großer Fän, jedoch schaue ich mir einiges an, mein Man und der älteste Sohn sind ja große Fäns. Neben den kann man sich nicht ganz von all dem auszuschalten.
Und ausserdem habe ich am Sonntag Geburtstag und morgen werden wir feiern. Bescheiden. Grillen, Kaffee und Torte und eine kleine Runde von Bekannten und Verwandten. Wie jedes Jahr.
Habe in der letzten Zeit ganz wenig Zeit für die Handarbeit gehabt. Jedoch habe ich für den Sohn ein T-Shirt genäht. Mein erstes Shirt. Nicht perfekt, aber .. Man lernt ja bei der Arbeit.
Und morgen ... KIP. In Tallinn versammelt man sich auch. Was ich tue, dass steht noch nicht fest. In die Stadt muss ich sowieso, aber auf den Markt und dann in die Bäckerei um Torte und Striezel abzuholen. Mal sehen wie alles klappt.

1 Comments:

Blogger Elsa said...

Rumal jutt suhu tagasi! Ei ole vaja midagi põõsa varjus hiilida, kõik omad inimesed (loe: kudujad) :)

17:23  

Post a Comment

<< Home