Wednesday, June 14, 2006

Suvi! Ujuma!



Suvi! See meeletu suvi! Paar päeva sooja ja mul on tõsiselt siiber. No ei armasta mina kuumust. Ja kui tänane tuul välja arvata, siis ilm seda paraku pakub. Minu jaoks liiast. Igatahes said meite suuremad poisid täna sel aastal esmakordselt vette. Ma eile lubasin, et täna lähme järve äärde (no mis sinna minna, otse maja takka ju teine), kui ilm peab. Ilm pidas, siis pidi emme kah sõna pidama. Ja täna oli issikas kah olemas, eile kondas too Metallicat mööda.
Mind ei vea küll ükski vägi siia vette ja praegu. Tegelt ma ses järves siin üldse ei käi. Minu kiiks. Aga lapsed lasevad rõõmuga. Lase ainult nad veepiirile. Ega ma tegelikult tänagi ei uskunud, et nad vette lähevad. Nii hirmus soe see ka nüüd ei ole. Aga läksid. Loodame nüüd, et ninad veelgi tatisemaks ei muutu.
Ja on ka see kõikvõimalike purjetamist hooaeg ammu avatud. Täna üks erkkollane seal tiirutas. Neid on vahva vaadata kui nad seal tuiskavad. Ja tänane tuul peaks neil vägagi mokka mööda olema.

Der Sommer ist da! Wir waren heute am mit den Kindern mal kurz am See (der liegt ja gleich hinter dem Haus). Die Kinder wollten ja schon gestern baden gehen. Ich glaubte nicht, dass sie auch ins Wasser wagen, denn das Wetter ist ja erst ein paar Tage richtig warm, aber das Wasser noch nicht so sehr. Doch .. Sie haben es doch gewagt. Und haten es richtig lustig dabei. Aber wie immer ... Ich mag die Hitze nicht. Wie es schon mal ist .. nie ist man zufrieden. Der Mensch.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home