Friday, June 23, 2006

Rahulik jaanipäev

No nii rahulikku jaanipäeva pole ammu olnudki. Ikka ja alati on külapeal rahvast ja kisa ja lõket ja ... Seekord aga mitte. Mitte et ma kurdaks. Pigem on mul hea meel. Täpselt selline tunne on, et keera magama. Kõht sai ka liiga täis.
Polnd meid enam kui üks emme kahe lapsega ja meite pere. Koos grillisime ja panime õuepealsele hunnikule tule otsa. Koos tühjendasime veidi lahja alkoholi taarat. Koos asutasime end ka tuppa ja seda juba enne 10-t. Ja nüüd vaatab meie meesperest osa jalkat. Poisid veel kaarutavad õues. Ja tegelikult tahaksin ma õmmelda. Vahelduseks kõiksugu muudele töödele. Ja selle töö kallale ma vist asun ka.
Nagu alati on mul poolikuid töid palju käsil. Just korraga. ME-le kahed püksid ja omale püksid ning kaks pluusi. Lisaks olen ka lõngapoes ja kangapoes kolanud ning ühtkomateist koju tarinud. Näiteks lõngad ja kangad sellest nädalast.

Ma läksin poodi ostma türkiissinist puuvillast. Konkreetset ideed ei olnud, aga selline "sinine unistus" seisis silme ees. Ja mis ma ostsin ...

KATIA Espiga punane (pildid ei ole õige toon, see ei ole pooltki nii hele punane). Mul juba peas veidi liigub mõte. Aga kuniks miskit enamat näidata ei ole, seniks ...
See oranž oli ka mu ammune unistus, seda aga ei olnud hetkel enam kui need 3 tokki. No egas ma neidki sinna jätta saanud. Ja roheline on nö "vana arm", just värvi poolest. Ning just sellele leidsin täna "oma idee". Kas see ka teoks kohe saab ses tegemiste rägas, seda näeb varsti.

Kangastes on näha mu kaks lemmikut tooni oranži kõrval: türkiissinine (sedakorda peen linane) ja lükra-segune puuvill, see roheline. No on minu värv. Mitte et mul kodus kangaid vähe oleks ja miskit olulist kohe-kohe tegemisse läheks. Lihtsalt .. ma ei saa meeldivat asja poodi jätta, eriti kui ka ressursid rahakotis olemas on. See viimane justkui sügeleb seal. Nii ka selle laeva-teemalise dekoratiivkangaga. See lihtsalt on ilus. Ma pean veel mõtlema, et mida ja millest. Kuniks see selge pole, egas need kangad ju leiba küsi. Või siis ... noh, kollektsionääri värk.

Aga ma püüan end nüüd mingi valemiga kas tegusaks saada või tõesti magama minna. On selline veider, rahulik jaanipäev. Ega see senine kuumus roiutas ka omajagu. Üks öö vihma ei olnud siinkohal kuigi suureks abiks. Jah, peenras lilled turgutas üles, aga .. Kui ma läksin täna toast aknapealt kastist nüüdseks juba õitsvaid peiulilli istutama, siis selgus et mullast olid märjad vaid maks kuni 5 pealmist cm.
Masendav. Ma tahan vihma ja kuumust ei salli. Ausalt.

Siiski
Häid pühi!

2 Comments:

Blogger rajaleidja said...

ma vist nägin sind seda lõngakuhja soetamas. ;) kuhjasin ka omale lõngu sülle seal ja jooksin poe ühest servast teise, püüdes leida seda *midagi*

19:11  
Blogger Tiina said...

Asoh. Nii et .. Teolt tabatud :)

Vahva ju! Teinekord haarakem sabast!

14:28  

Post a Comment

<< Home