Tuesday, July 18, 2006

Noorpõlve armastus/Jugendliebe

Kas Te kujutate ette, et täna öösi näitab TVXXI üht mu lemmikfilmi läbi aegade. Vaat selleks seda va digiTV-d vaja oligi! Aga ärge nüüd aint naerma hakake, sest see on see Alain Deloniga Zorro aastast 1975. Oh jah, kui ma miskisel koolivaheajal seda 4 korda jutti vaatasin ja seepääle südame kaotsin, olin ma parajas plikaeas. Igatahes jooksis too film tookord kinos Kosmos nö Viimast korda ekraanil ja ajaks oli augusti algus. Vist isegi 1983. Olid ajad .. Tollest filmist saati olen ma täiel rinnal Alain Deloni fännanud. Nüüd ei kogu ma enam ammu ei filmiajakirju ega pilte, et toonased albumid on keldris alles. Plikakeste värk. Minu puhul oli asi isegi nii naljakas, et meite ajalooõpetaja tõi mulle miskiseid poola ajakirju, ise ostsin ma kõike, kus oli Delonist juttu või pilte, keelest hoolimata. Kõiki filme vaatasin võimalikult palju jne. Lurjuse surma (2 seeriat oli) 7 korda, Musta tulpi (see on kuskil videos kah) 14! korda, jne. Kui vaid kuskil miskit näidati, olin ma kohal. Kahjuks neid filme enam eriti ei näidata. Aga nüid pean ma kella 1-se telkuseansi ää ootama. Oh jah ... Kui saaks võtaks lausa videosse, aga kahjuks ei saa. Peab ootama mõnda järgmist korda. Filmist veel, et sõbrannaga koos sai seda esmakordselt vaadatud. Tema käe mudisin ma aga selle lõpupoolse vehklemissteeniga suisa punaseks. Mul oli kangelase pärast selline hirm ... Armunu asi. Tänasel päeval meenutades nalja nabani.
Tegelikult on mul üks film veel, mis sedaviisi kriibib, ent mida ma pole niigi palju näinud. Kingake ja roos.
Aga suvest kah. Sokid nr. 18. See see Balti jaama juures asuvast poekesest pärinev lõng, mis sokkideks sai. Päris mõnus. Nr. 19 on ka tegelikult valmis, vaja vaid kiisudele silmad pähe teha. Siis on veel poistele siin pükse ja särke tehtud, ent pilte netu. Nii et ma päris käed rüpes ka istunud ei ole.

Pühapäeval käisime Botaanikaaias roose kaemas. Haarasime õue pealt seltsi ka kaasa. Hmm, on neidki kes väidavad end sedakorda üldse esmakordselt botaanikaaias käinud olevat? Minu jaoks uskumatu.
Aga homme läheme perega loomaaeda. Ja siis Suurupisse külla. Nüüd kui meiegi perel on rattad all, on elu veidi lõbusam. Lastel kindlasti.

So, im Sommer die Socken. Nr. 18 (auf dem Bild) und Nr. 19 sind auch fertig. Ausserdem noch Hosen und Shirts für meine Jungs hier, jedoch keine Bilder.
Habe hier etwas Urlaub genommen und war mit der Familie auf dem Lande. Das Haus da brauchte ein neues Dach. Ich war mit den Kindern und mein Mann hat gebaut. Dann waren wir am Sonntag noch mit den Kindern im botanischen Garten in Tallinn unterwegs, da fanden Rosentage statt. Diese Blumen mag ich sehr, habe jedoch bisher noch keine.
Und morgen steht Zoo auf dem Plan. Urlaub!! Wenn es nur nicht zo sehr heiss wäre ...

Im Moment warte ich aber auf einem Film. Nur bitte .. nicht lachen - Zorro mit Alain Delon. Und mal wieder auch meine große Liebe aus den Schulzeiten - Alain Delon. Mit dem Film habe ich mich damals total verliebt, das war 1983 und August. Schöne Zeiten ...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home