Wednesday, July 26, 2006

Raamatud!

Raamatud on asjad, mis minul silmad särama löövad. Selle kevadise Kullaketrajatega kahasse tellimise ja kriso avastamisega läksid minul mingid "eriväravad" lahti ja nüüd ma tellin; üks jõuab kohale, siis tellin järgmise. Täna toodi koju kätte see ja oi kus see mulle meeldib. Tegelikult armusin ma juba mõnda aega tagasi sealt ühte salli, nimelt sellesse. Ja nii mõnigi idee meeldib veel. Nojah, ja tagatipuks on mul selline kollektsionääri hingeke. Raamatud ju leiba ei küsi ning kui rahakott välja mängib, miks siis mitte. Nüüd on juba järgmised paberkandjad hingel, sedakorda see ja too. Soove on tegelikult enam, aga ikka tasa ja targu. Sokid ja raamatud neist on mu armastus. Ma ise koon küll selliseid lihtlabaseid, aga noh ... ammuks ma neid üldse kuduma hakkasin. Nii et küll tuleb ka aeg huvitavamaid kaeda ja kududa.

Ich mag Bücher. Besonders Handarbeitsbücher. Habe jetzt mir das bestellt und heute erhalten. Wunderschön! Habe mich schon vor einiger Zeit in einen Schal total "verliebt", Backyards Leaves". Der ist so schön!
Jetzt bin ich vor der Wahl. Habe eine Menge Wünsche, habe mir aus denen aber 2 ausgewählt, unter denen ich wählen muss: dies und das. Wer die Wahl hat, hat die Qual, so sagt man ja ...

Labels:

5 Comments:

Blogger Kati said...

Tahtsin tegelikult juba ammu küsida, et kas sa oma raamatute soovilistist selle vikingimustrite raamatu oled saanud? Leidsin selle raamatu natahaus.ru -st ja veel saksakeelse ja mõtlesin, et ehk oled huvitet...

19:31  
Blogger Tiina said...

Ei ole saand, ikka tuleb miskit vahele, mis ka huvi pakub. Oh jah ..
Aga sks keelne? Huvitav.

00:35  
Blogger Kati said...

http://www.natahaus.ru/2006/05/12/vjazhem_uzory_vikingov.html -allalaadimiseks tuleb end küll ära registreerida, aga hobi ja käsitöö rubriikides on ikka HÄSTI palju materjale

11:24  
Blogger Tiina said...

Hmm, kui ma vaid seal sellele värgile pihta saaks ... Peab vist mõnd targemat pommima. Blond noh.

23:16  
Blogger Kati said...

http://rapidshare.de/files/20188966/Uzory_vikingov.rar.html - ehk õnnestub siit

12:27  

Post a Comment

<< Home