Wednesday, August 09, 2006

Pildita sokid

On järgmisedki valmis, ma peast hetkel numbrit ei teagi. Mingi 21 või 22. Eks õhtupoole näis. hetkel pilti tehes selgus, et pildikarbi akud vajavad laadimist, nii nad siis "söövad" hetkel.
Muidu nagu ikka: tavalised sokid, ei mingit mustrit, vaid triibud. Sama kirju Jil ja oranž. Tumbade lõngavarusid sobrades ja korrastades selguski, et kõiksugu juppe, jääke on kole palju. Peaks hakkama nendega midagi tõsiselt ette võtma, varsti ma neise siis muidu upun. Seda enam, et neid tekib kogu aeg juurde. Igasugust veeuputuseaegset saasta on kah. Ja kui ma õigesti mäletan, siis on keldriski ühtkomateist. Ja ma lähen ikka ja jälle poodi ja toon juurde! Nojah, minu moodi.
Hetkel võtsin sokkidele vahelduseks omale ühe suvisema hilbu ette. Võtsin ühest sellesuvisest Suuri Käsityö ühe konkreetse topi kah ette, näis mis saab. Mul pole praegu fantaseerimise aega. Nii kui ma tunnen, et nüüd saavad muud asjad eest ära ja kätetööks tekib aeg ja ruum, nii ... Kõige pikem tööta vahe on olnud 24 h, sedagi tinglikult. Lihtsalt alati ei saa kohe arvutisse jne.
Kogu kiire aja kiuste on aga järgmiseks nädalaks vaja ühtteist valmis teha. Esiteks tahaks omaenda pulmaaastapäevaks mõne uue hilbu nokitseda. Sinna ei ole enam palju jäänud, 15 ja 17.08 ju kohe käes. 18.08 sõidab ema reisile, temaltki on reisirõivasteks pisike soov tulnud. Ning kaugel see kooliaegki on. Poiss ja pisikesed poisid vajavad ühtkomateist. Ja ööpäevades on vaid 24 tundi! Ning öösiti, kui kõik see kamp magab, mida töötada ei suuda. Ma tean, et nii mõnigi kasutab just neid hetki. No mina lihstalt ei taha/ei suuda end üksinda üleval olema sundida. Miskine korralikkusekuradikene sunnib kah takka, ta ju teab, et egas hommikul nagunii põõnata ei saa kui sul kolm valjuhäälset ja sõjakat tegelast kuklasse ronivad. Ma olen korra nii ärganud, et 1a ja 4 k vanune poisslaps toetas voodis mu rinnale 20 cm pikkuse teraga fileerimisnoa! Sa võib omast arust küll kõik eest ära panna, aga lapsed leiavad ikka teatud "turvaaugud", või siis sudivad seni, kuni soovitu kätte saavad. Eriti meite nutikad Nukitsamehed. Oh jah ...
Kui issi on kodus on lahedam ses osas. Aga kuniks järgmise puhkusejupini on aega, siis sedamoodi.

Ma olen nakatunud tõsisesse raamatuhaigusesse. Panin Kullaketrajaisse kah omad soovunelmad uue ühistellimise tarbeks kirja. Näis siis. Hetkel on aga Krisost tulemas see . Viimasest omaenda valikust tegin nimelt sellise otsuse. Eks näis kas õigustab end. Aga miskises põhjamaises blogis oli selle raamatu kontekstis tehtud paar imelist asja. Näis siis. Põrsas kotis? On jah, aga ega mu vaistud mind just väga sageli ei peta.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home