Saturday, July 29, 2006

Vihm!?!

Ja öösel ta tuligi! Kuigi hommikul sõrmi mulda lükates olin ma ikka pisut pettunud. Oleks võinud veelgi enam tulla. Vaid mulla pealmine kiht oligi niiske. Aga äkki ikka tuleb veel vihma? Mul on lilledest kahju. Ja homme tahan oma roosi maale viia (Queen Elizabeth). Kui vihma peale ei tule ja keski teda seal ei kasta, siis ta ju sureb. Aga ma ei saa teda enam siia ka jätta. Loodame parimat st. vihma. Ma tahan üritada seal mõne roosi kasvatamisega. Vanaemal olid seal roosid, ent need ... kaevati peale tema surma välja ja seda kõigest mõned kuud peale surma! Lahke kohalik rahvas!

Täna on aga minu muusikasuve teine suurem üritus - A.L.Webberi gala. Ega ma sinna ise piletit ei ostnudki. Ema ostis ja ostis kaks, igaks juhuks. Aga kui ta omale kompanjoni ei leidnud, siis pakkus mulle. Mis mul selle vastu saab olla. Näis siis kuis on. Mulle muidu muusikal meeldib. Ja egas ma iga pääv kottu välja ka saa. Ainult et .. kuna küla päält on minejaid enam, siis jääb minu kaasa koju nii meie kui ka naabrinaise kahe lapsega, kellest üks suisa aasta ja mõned kuud. Ega ma ei pelgagi, et ta hakkama ei saa. Ent ikkagi. 5 last ja meesterahvas!

Dagöl käisin ma ka. Kuidas siis muidu. Dagö nagu Dagö ikka. Sedakorda unustasin ma end lausa ää. Kadus aeg ja ruum ja mingi aeg ei tulnd kodu kui koht meeldegi. Muidu ma end nii välja lülitada ikka ei suuda, sest hing alati pisipudinate pärast vaevas. Seekord aga - näe juhtus. Mulle meeldisid nii tüdrikud kui muusika ja valgus ja .. Ühesõnaga - KÕIK. Ainult Ursula ei meeldinud. Nojah, kuulata võib korra, paar, ka kui keegi plaadi keevitaks. Mõni lugu läks rohkem peale kui teine. Mõnd kuulaks ka rohkem ja veelgi. Aga ka eputada peab oskama. Ent egas sedagi saa täie tõsidusega öelda, et ei meeldi kui pole kuulnd ega näinud. Ise ma hetkeseisuga plaati ei ostaks ja kuulama ei läeks. Aga eks näis mida poisid edaspidipeale hakkavad. Nolgid ju alles.

Es hat endlich geregnet! In der Nacht. Jedoch etwas wenig. Hoffentlich kommt noch was dazu, denn ich möchte morgen meine erste Rose (Queen Elizabeth) mitnehmen. Wir fahren ja morgen früh aufs Land. Johannisbeeren sammeln und mein Vater hat um Hilfe gebeten, man muss da etwas am Haus machen. Ich versuche dort ein paar Rosen anpflanzen. Die Rosen meiner Grossmutter wurden ja nach ihrem Tod aus dem Garten gestohlen.

Und bald muss ich los. Heute ist in Tallinn Konzertgala von A.L. Webber. Ich habe selbst keine Karten gekauft, sondern von meiner Mutter bekommen. Was kann ich gegen die Veranstaltung haben. Ich mag ja auch Musikals.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home