Wednesday, August 30, 2006

Tere tali!

Loen seda ja imestan, loen siit ja sealt taas ja mitte ei saa aru, milleks on vaja mingit kastisüsteemi. Ja veel nii, et igal karbil oleks kaan peal ja korrektne silt küljes. Tundub, et loov lähenemine ja ise tegemine käib tegelikult mõnele parteilise korra friigile närvi pihta. Ostku omale säästukast eraelu ja päevadesse päikest .... Äkki hakkab parem?
Ja nii ei panegi imestama, et neid koomikutepaari Re-Sa või Sa-Re (kes kuidas soovib) valijaid-jäljendajaid niipalju on. Aja taak on raske kanda, eriti kui sellest vabaneda ei tahagi, pigem nagu olnut elustada.
Lasteaed, ma ütlen, kui tsiteerida klassikuid.

Aga muidu on elu kui hernes. Veel päev ja meie peres ongi koolilaps. Vaid mõned pisiasjad on veel puudu, osa neist emme teha. Aga kuna 1. sept satub reedele ja siis tuleb veel nädalavahetus, siis ma ei rabele. Sööme reedel veel pidulikul puhul tortigi. Ja siis vaatame edasi. Mul on pisuke hirm naha vahel, et kuidas selle peresisese logistikaga saab. Ikkagi 3 last transportida ja ajad kipuvad olema isesugused. Ent ootame selle päris alguse ära ja siis näeb. MG ka ju alles sõimes harjutamise faasis. Järgmine nädal tahaks proovida pikka päeva. Hetke hommikupoolikud on paljulubavad. Täna oli väheke nuttu, aga muidu igati OK ja rõemus laps. Ma igaks juhuks ei hakka suuri lootusi nii kiirele õnnestumisele heietama. Mine tea, äkki sõnan veel ära.

Täna jõudsin siis minagi Kumusse. Vahva oli. Ega ma kunsti suurt süveneda saanud. Küll ajasin vanemat poissi taga, küll nõudis MG miskit. Kuniks viimane magama jäi, siis oli rahulikum. Aga jah, nagu juba öeldud, mulle meeldis. Maja on lahe. Samas see beež majake seal all Kadrioru poolses otsas tundub nüüd uue kolossi kõrval õite armetu. Aga noh, teades olusid ja inimesi, ei mina usu, et seal niipea miskit muutub. Kui just ...
See moodsama kunsti pool võinuks minu jaoks ka olemata olla. Vähemalt nägemata. Ma olen kunsti osas paras võhik, seepärast vast andestatakse ka mu asjatundmatu mittemeeldimine. Mis minu jaoks aga uus ja huvitav oli, olid Paul Raua tööd. Kristjanit jah tead, aga vennas on mul senimaani kahe silma vahele jäänud. Täiesti. Nii et .. Avastusi võib ette tulla igal ajal.

Habe heute mit meinem Mann Mart und zwei Söhnen, mit dem Ältesten und Jüngsten, der Mittlere schlief im Kindergarten, KUMU besucht. Estnisches Kunstmuseum, das neue Gebäude im Kadriorg. Schön war´s. Interessant. Sowohl das neue Gebäude mit seinen Möglichkeiten (man konnte ganz frei auch mit dem Kinderwagen da herumspazieren) und Ausstellungen. Dauerausstellung der estnischen Kunst, besonders die älteren Arbeiten (die moderne Kunst bleibt für mich etwas unverständlich und fremd, aber ich bin ja kein Fachmann auf dem Gebiet, verzeihen sie mir die laienhafte Aussagen). Heute gab es dort aber auch eine Ausstellung über Paul und Kristjan Raud, zwei namenhafte estnische Künstler, Zwillingsbrüder. War eine Überraschung für mich, Kristjan kennt man viel besser als Paul. Jedoch hat der Letzte mich mehr beeindruckt.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nägin sooviraamatute seas Bushi 'Folk Socks'. Mõned ajad tagasi oli Käsitöömajas täiesti saadaval.
http://www.folkart.ee/trykised.php
Endale ostsin sealt 'Folk Knitting in Estonia', mis raamatupoes oli pea 100kr kallim. Sokiraamatutest valisin selle 'reisija' oma. Kõike ju ei saa endale lubada

leili33, isetegija

18:30  
Blogger Tiina said...

Asoh. Peab asja ette võtma, hetkel on soovid ja täitmine veidi unaruses.
Seegi, et kõike ei saa lubada, teeb soovide täitmise raskeks.

23:35  

Post a Comment

<< Home