Thursday, September 07, 2006

Ping-pong

Aru ma ei saa .. Kui mul on kuskil paha ja ebamugav olla, siis ma lasen sealt jalga. No ütlen oma arvamuse ka välja kui vajalik või võimalik. Aga sellist puntratantsu .... Ju siis tol vanal mehel on tähelepanuvajadus suur ja selle osutajaid vähevõitu. Igatahes hakkab see tants ja tagaajamine mulle juba tõsiselt vastu. Kaua võib! Näis siis, kaua tõepoolest üks lolli mängida jaksab.

Aga eile jälle linnas. Nagu juba möödunud nädalast saati pea iga päev. Sõimeharjutuse aeg. Kui esmaspäeval keeldus MG kategooriliselt magamast, siis teisipäeval läks magama. Koos oma karuga. Ja eilegi läks õnneks. Täna ei teinud hommikul nutupiiksugi. Isegi suunurgad ei olnud tagurpidi. Ja õhtuti on väga rõõmus ja lõbus laps, nagu ikka. Paistab, et läheb õnneks. Koolipoiss paistab ka olukorraga harjuvat. Senimaani on nõudnud, et tal võimalikult kaua pikas päevas olla lastaks. Ma ei usu, et see nõudmine kaua jõus on. Täna tahtis juba veidi varem järgitulemist, kuigi seal paistab leiduvat nii sõpru kui mängegi, mida nendega mängida. Aga eks kooli uudsusest saab ka argipäev ja siis tahaks oma seniseid ja koduseid sõpru ka juba rohkem näha. Täna on pikaspäevarühmas siis vanematele koosolek. Eks ma käin ja kuulan, mis nad räägivad.

Kuigi mul siin sada ja üks kui mitte tuhat ja üks väljaminekut ootamas, ei saanud ma eile linnast lõngade ja kangasteta koju. Kosmose vastas poekseses sattusime müüjaga jutuotsale ja nii me siis saasrime mu teise poole eemalt automaadist raha võtma. Et ikka jutule järgneks ka ost. Selle meriino pildilt ostsin. Harrietis on ka sama lõng, ainult 10 krooni tokilt kallim. Näpu vahel igati mõnus. Minu jaoks. peagi pidi tulema ka igatsugu huvitavaid lõngu, küll tokis küll poolil. Ei jäänd kogu see info mulle meelde. Igatahes on mul oma lõngakuhja üle heameel. Sellest poest tatsasime edasi sinna lasteriiete poodi. Kuna pisematel poistel tulevad 6 päevase vahega septembris sünnipäevad, siis sai tehtud emaga kokkulepe, et kingiks saavad poisid talverõivad. Ja siis pidupäeval veel miskit mängulist kah, seda juba ema äranägemisel. Ja nii me siis valisimegi sealt Keskmikule traksipüksid ja pisikesele kombeka. Sedakorda Huppa omad. Väike vaheldus muidu meie peres esindatud olnud Lennele. Muidu on ok, ainult üks kombekas kasutatud materjal mulle ei meeldi, aga see on nö kapuutsi vooder ja mõni pisiasi, siis pole hullu. Laps ise oli kombekas eile nii vahva ja ei lasknud seda enam seljast ää võttagi. Ju talle siis meeldis. Keskmikule olime jope siin paar päeva tagasi juba ära ostnud, AG-st. Nii et .. Kui nüüd saapad ka suurele poisile saaks ja võib-olla ka uue jope, siis võiks tali tulla. Alustuseks saavad pisemad oma seniste saabastega hakkama. Hakkab see pakkimise aeg varsti jälle peale ...
Aga mis poekäiku puutub, siis lasteriiete poes oli müüja samuti väga jutukas. Mees mainis poest lahkudes kohe eraldi ära, et meile kohe satuvad täna (st. eile) sellised jutulinnud-müüjad.
Nojah. Kui me juba kord sealmail olime, siis käisime peale väikest söögipaisu veel ka Abakhanist läbi. Mul läks poisile dresse tehes massinal see topeltnõel mingil imekombel katki. Ostsin siis uue. Ja egas ma ilma kangasteta saanud. See pildilolev trikotaaž (pruunil põhjal sinised lilled) hakkas nii meeldima. Mees küll kortsutas kulmu ja päris aru, et kuhu ta lastega kolima peab kui lõngad-kangad ülemvõimu võtma hakkavad, aga ma ostsin ikka. Eks ma pean omi asju veidi siin korrastama. ja nii mõnigi asi peaks valmis ka saama ja seega siis kaudselt ka kangas varude hunnikust lahkuma.

Ah jah, poisile kooliks dressipüksid tegin kah, aga nendest ma pilti ei tee. Võib-olla, kui dressipluusi ka valmis saame. Tegelikult olen neid juba ka lühemaks teinud. Õmblesin siis kui lapsed juba magasid ja mõõtsin ühtede parajate teksade abil pikkust, aga ikkagi said pikad. Aga see ju väike viga. Eks nad võinuks (püksid st.) veidi paremini õnnestuda, aga hetkel keka tundi trööbata on neis pükse enam kui küll.

2 Comments:

Blogger ematehnik said...

väga ilusad kangad on!
on sul juba idee ka, mida sellest roosilisest teed?

14:38  
Blogger Tiina said...

Roosilisest peaks miskise topi-pluusijupi tegema. Vähemalt nii ma seda ette kujutan. Konkreetselt veel mitte. Egas see tükk väga suur ole kah, vähemalt mitte minu formaadi kohta :D Aga ma ei saa kohe millestki meeldivast niisama mööda minna, ka mitte konkreetse ideeta.
Hamster.

22:29  

Post a Comment

<< Home