Friday, July 24, 2009

Raasiku 23.07.2009

Liina asutas end Raasikule ja mina muidugi, va ahnepäits, pakkusin end kaasa. Puhkuse peab ju sisustama meeldivate asjadega. Eriti kui see hakkab varsti otsa saama. ainult 1 nädal ongi veel jäänud. Siis tuleb uus 10-päevane puhkuseraasuke alles septembris.
Iseenda kiituseks peab ütlema, et ma suutsin seekord täiesti mõistlikuks jääda, vaid mõned vihid ühevärvilisi rändasidki koju kaasa minuga. Aga seal olnuks enamatki, mida tahta. Kui oleks vaid kedagi, kellele roosat punuda, siis seal on erineva jämedusega roosasid toone oi kui ilusaid ja oi kui palju erinevaid. Liina võttis noid poekesse ikka südamest. Nii et kel huvi ja ise Raasikule ei satu, siis seal on, sealt saab.
Kirjude lõngade vaimustus on minul vist möödas. Ühe väiksemat sorti vihi ma sinisekirjut küll võtsin, aga ei enamat. Roosa-valgekirju jäi juba sellepärast poodi, et pole seda, kellele roosast punuda. Rohelise-kollasekirju oli ka väga ilus, aga .. Ju ei ole mul hetkel rohelist perioodi silmapiiril. Muidu hästi kena kolmnurga saaks sellest küll. Seda rohelise-kollasekirjut oli ka ühekordset ja vat see mulle meeldis. Aga ma ohjasin end kodus laual ootava ühekordse vikerkaare nimel.
Nii jäidki seekord näppu peamiselt ühevärvilised. Hall sai võetud kindalõngaks esialgu. Hea ja peenike, ilus ja ühtlane ning tume passib kärtsumatele värvidele kaaslaseks. Ma olen paraku ikka oma regede rautamise juures. Tumesinine passib ka paljudele muudele toonidele kaaslaseks. Tegelikult oleks seda aga lausa kampsunitäit vaja, tahaks valgega kahasse kaasale kirjatud kampsi teha. Tumepunast võtsin eelmine kord jämedamat, seekord jäi ka peenem variant näppu. Ka hästi kena toon, eriti see kerge hallikas träps seal sees. Ja roheline on väike vahepala.
(Värvid on "õigemad" päikeseta pildil).
Wieder einmal die Wollfabrik in Raasiku besucht. Diesmal ist meine "Beute" bescheiden. Die bunte Wolle reizt mich nicht mehr so, habe eher einfarbige Wolle in unterschiedlichen Farbtönen für Handschuhe und sonstiges gekauft. Die farben sind "richtiger" auf dem Bild unten (ohne Sonne).

Labels:

1 Comments:

Blogger Erin said...

Mina üritasin sünnipäevale sõites eile ka Raasikult läbi hüpata, aga jäin nii umbes 10 minutit hiljaks. Ei õnnestu mul see käik kuidagi...

21:50  

Post a Comment

<< Home