Wednesday, July 15, 2009

Lumeroosid käpikuil

Et mulle meeldib "Valgete rooside" lugu, see on ammu teada värk. Ma ikka ja jälle avastan end seda tasahilju omaette ümisemas. Mulle meeldivad ka valged roosid. Väga. Aga käpikuil mul veel roose ei olnud. Möödunud aastast kannan ühe roosidega kampsuni ideed endas, aga tegudeni pole jõudnud. Nii ma siis võtsingi nõuks rõõmustada iseennast roosiliste käpikutega. Roosid on pärit ühest Gotlandi käpikute raamatust. Raamatut mul ei ole, küll aga on mustrijupp. Seepärast ei oska ka täpsemalt pealkirja ja autorit öelda. Nüüdseks on mustrijupist saanud juba ka käpiku algus.
Mustri ja randmeosa silmade arvu erinevusest tingitult tundub asi esmapilgul veider, aga olemasolev osa istub väga mõnusasti kätte. Näis kuis nood lõpeks välja kukuvad. Lõngad on kodustest varudest. Tumepunane on poolivillane Epu poest, valge Steinbach Wolle Natura (meriinovill/alpaka). Muster vajanuks peenemat lõnga, siis tulnuks roose rohkem, aga mul oli vaja hetkel leida tööd uutele varrastele, mille ma möödunud nädalal Vene tänaval šokolaadikahves Merikese ja teistega kohtumas käies omale sain. Oi kui mõnusad nood on! Nood koovad ju iseenesest!
Igatahes on praegune tulemus siin. Ja ega ma vist palju muid töid enne vahele ei võta kui nood käpikud on valmis. Seda enam, et ühed käpikud ootavad veel vaid pöidlaid, nood Peetri omad (Järvamaa kindakirjadega kaardikomplekti järgi). Ja mu kuldse rukki sall jääb vist lõnga juurde ootama. keskmise osa saan valmis, aga pitsiks ei piisa. Telliks küll, aga üht tokki ka nadi tellida. Hetkel on aga seal lehel nadi valik, minu lemmikuid siniseid ei ole. Ootan hetke ja mõtlen, äkki peaks järgmise salli peale mõtlema. Seda enam, et see handpaintedyarn.com pitsilõng on imemõnus!
Habe im Moment einen Handschuhe-Fieber - denn wie man sonst das erklären kann - zwei Paare hintereinander im Juli! Die von Peetri (Gegend in Järva Landkreis in Estland) warten nur noch auf die Daumen. Das andere Paar (dunkelrot-weiss) ist für mich, mit Rosen. Wollte mir schon vor einem Jahr ein Pullover mit Rosen stricken, nur dies ist eine Idee geblieben. Etwas ist dazwischen gekommen. Irgendwann vielleicht. Nur jetzt die Fäustlinge mit Rosen. Leider habe ich nur das Muster und nicht das Buch, aus dem das Muster stammt. Aber die Rosen haben mir so sehr gefallen, ich musste die stricken.
Und mein gelber Schal wächst auch. Nur .. bald ist die Wolle alle. Um ein richtiges Haapsaluer Schal zu stricken muss ich unbedingt was dazubestellen. Dachte am Anfang, dass werde nur zwei Spitzen für beide Enden stricken. Nur möchte ich aber, dass der Schal völlig mit einer Randspitze umgeben wird.

Labels: , , ,

6 Comments:

Anonymous Liina said...

Oo, kui ilusad roosilised kindad, mõtleb teine roosiarmastaja.

07:05  
Blogger Anu said...

mulle jällegi sall väga meeldib, sallilainel, nagu ma olen :)

09:57  
Blogger KK said...

Väga armsad roosid on!
Sa pidid meile ju näitama neid kindakaarte :)

10:58  
Blogger Sirliiz said...

Kui ilusad roosid :)
need end. knitpicsi vardad on nii lahedad, ma ka jiilin neid. Aga seni kiidan oma roosipuu omi kah :))

12:08  
Blogger Tiina said...

Vat need kindakaardid tulid mulle omale ka alles siis uesti meelde, kui te läninud olite :( Palun kergemat karistust.

14:41  
Blogger Muhv said...

Puhas ilu igal pildil! :)

15:33  

Post a Comment

<< Home