Saturday, July 04, 2009

Maal

Kui su köögiviljapeenar asub kaugel, siis sinna iga päev just ei satu. Aga vahel ikka. Nagu eilegi.
Köögiviljandus kasitud, lillepeenar taas jonksus, sünnipäevaks viidud roos maha istutatud ja võiski end põõsa manu lõdvaks lasta.
Nagu pildilt näha on uus "Haapsalu salli" raamat mind juba inspireerinud. See viljapeade muster oli üks noist kahest, mis mind eelmisel aastal sallipäeval Haapsalus paelusid. Lehega piibelehe kribasin maha pildilt, aga sellega jäi nagu ta jäi. Seetõttu kontrollisin ma kohe raamatut saades üle, kas minu lemmik viljapeamuster ikka on see. Oli.
Kevadel olin just (veidi meeltesegaduses vist) tellinud Handpaintedyarn.com-ist kollast pitsilõnga. Meeltesegaduses vist seepärast, et kollane ei ole minu värv ja ma reeglina selliseid lõngu ei osta. Nüüd aga said muster pitsiraamatust ja lõng minu peas justkui üheks tervikuks kokku ja puudus ainult teostus. Kuna eelmine lõpetatud suur sall oli must (selle teemani ma veel jõuan, küll mitte täna), siis vajasin ma hädasti ka värvilist vaheldust. Ja nii ta sündiski. Valmimiseni on veel aega ja kuna lõnga mul rohkem kui 100 grammi ei ole, siis pole veel teada, kuidas ma servapitsi osa lahendan, aga küll ma miskit välja mõtlen. Ma selleks piisavalt nutikas tüdrik.
Kõrvalepõikena olgu öeldud, et salat on maal võimas. Suur poiss virutas autost mu mõõdulindi ja mõõtis oma salatit. Pisike poiss kalpas samas kõrval ja nõudis valjul häälel oma tilli mõõtmist. Egas suured saanud muigamata jätta. 4-ne ise veel sõnadega mängima kuigi osav ei ole ja kõiki nüansse ei mõika.

Huvitav, kui edukalt noid Bauhofi poola päritolu roose siinmail kasvatada õnnestub? Sai isale 1 kingitud, ühe talvega lahkunu asemele. Summer Palace (Poulcape).
Ja mainimata ei saa jätta sedagi, et "toonekurgil on pesa". Teadsite, eksju :) Vinged kurgid siinmail, jalutavad lausa põlluopääl ringi.
Aga teel oli palju kurgesid loendada! Ei tea, kas see tähendab miskit või?

Habe mir vor kurzem das neue Buch über Haapsaluer Schals gekauft und da fand ich ein Muster vor, das ich schon etwa ein Jahr gesucht hatte. Nicht gerade gesucht, aber ich sah voriges Jahr im August in Haapsalu einen Schal und habe ein Foto gemacht, um das Muster abzuschreiben, denn das Muster gabs in keime Buch. Jedoch bin ich nicht dazu gekommen. Und jetzt enthielt das neue Buch dasselbe Muster. Da ich vor einigen Wochen einen schwarzen Schal fertiggestellt hatte, brauchte ich unbedint etwas fröhliches, farbiges. Gelb! Zwar nicht meine farbe, aber passte in meinen Gedanken so gut zu dem Muster. Meine Strickeckchen auf dem Lande ... Sommerurlaub habe ich ja lange gebraucht. Sommerurlaub fürs Stricken.

Labels: , , , ,

3 Comments:

Blogger Muhv said...

Teil on mõnu späev olnud! Ja kui äge kudunurk sul seal põõsavarjus on.
Aga viimati, kui hea "kurgi"-aasta oli, siis mina sain küll järgmisel aastal tite, nii et vaata ette :P

15:10  
Blogger Kayl said...

Minule just see kollane nii meeldib :) Väga-väga ilus sall !

17:59  
Blogger Mari-Liis said...

Ilus kollane sall paistab tulevat :)!

05:47  

Post a Comment

<< Home