Thursday, June 11, 2009

Uus aasta

Üks ilus tähtpäev ja raske päev sai otsa. Uus aasta on alanud ja numbrid vahetanud mõneks ajaks kohad. Esimene sai suuremaks, aga tagumine hakkas otsast loendama.
See on sünnipäev. Ümmargune.
Ja märk, et egas jõuludeni polegi enam suurt enam kui 6 kuud jäänud. Kuigi kolleegidelt kingiks saadud korvitäis maasikaid tekitab igatsust sootmaks suure suve järele (ainult mitte ergavat kõrbepäikest!).

Mu kaasa tegi täna mulle pisikese suure üllatuse. Lõngapoe kinkekaart ei pruugi olla üllatav, aga tema poolt siiski on. Vahva! Summa polegi oluline. Mõte on. Ja tegu. Aitäh, Kallis.
Ja roos - Lavaglut. Nüüd on ainult vaja välja mõelda, kuhu see panna. Kas tekitada omale seie maja takka roosipeenar või viia roos maale, kus tingimused on paremad. Samas siin näen ma ilu sagedamini kui kord kahe-kolme nädala takka. Peab mõtlema. Aga noh, kaua sa ikka ainult madalakasvulisi püsikuid kasvatad peenras. Tahaks miskit nõudlikumat.

PIldil on otse loomulikult tänase päeva auks trühvlitort ja minu uus õiekas sõber. Suhkrune teine.

Geburtstag, schon 40. Gefeiert wird aber erst am Samstag. Bis dahin freue ich mich über die Geschengutschein eines Wollgeschäfts, von meinem Mann. Das hat mich richtig überrascht.

Labels: ,

13 Comments:

Blogger KK said...

Palju Õmne!

00:27  
Anonymous Anonymous said...

Palju-palju õnne! :)

07:10  
Blogger Annu said...

palju õnne!!

09:23  
Blogger Anu said...

palju õnne sünnipäevaks!

10:42  
Blogger LIINA said...

Palju-palju õnne sulle, ole ikka sama rõõmsa- ja kindlameelne. Hea sõber meile kõigile!

11:38  
Blogger Kati said...

õnne! :)

11:48  
Blogger Sirliiz said...

Minu poolt ka palju õnne Teile!!!

12:09  
Anonymous Heidi said...

Palju õnne!
Lavaglut on väga ilus ja vastupidav roos! Mul on ta juba 8 aastat vastu pidanud.

12:23  
Blogger Terje said...

palju õnne.
küllap tuleb aeg, kus sa noorenema ka hakkad

14:20  
Anonymous Ülle said...

Palju õnne, Tiina! Mul said juba jaanuaris numbrid vahetatud, aga näe, elan veel ja isegi täitsa kõbus!

16:03  
Blogger Kayl said...

Palju õnne:)

20:19  
Blogger Tiina said...

Tänud õnnesoovide eest!
Ja homme millaski pakutakse siinmail torti ka, kui keegi siiakanti satub.
Siin on, siit saab :)

01:25  
Blogger Krentu said...

Palju-palju õnne! Alati, kui ma Su tordiseid sünnipäevapilte vaatan, tekib vastapandamatu poetordi isu :) Aga no kust ma seda siin võtan :)
Lõngapoe kinkekaart on nii armas kink :)

22:02  

Post a Comment

<< Home