Saturday, April 11, 2009

Tali ja taevas

Seekordne tali hakkab tasahilju uksi selja takka kinni panema (no kõigi lilleõite kiuste on meil veel ka lumeriismeid õuel), aga minu tegemistest võiks arvata, et suurim külm on veel tulemas. Järjekordsed käpikud said pöidlad külge. Millal ma noid alustasin, kes seda mäletab. Selle aastanumbri sees küll. Ja valmis said Suurel Reedel. Kasutatud on Epu poekesest pärit shetlandi villaseid lõngu ning killuke Raasiku punast. Vardad nr. 2. Muster pärineb Kihnu Roosi kindakirjade raamatust, lk. 43. Muster oli nö armastus esimesest silmapilgust. Randmeosa ei läinud loomulikust intelligentsist ja valutult. Siinkohal võtsin appi Nancy Bushi raamatu Folk Knitting in Estonia. Ma polnud enne vitsa ka kudunud ju. Igatahes sellised nad said. piltidel ei ole kindad pressitud ega muud moodi viimistletud, seepärast ei näe võib-olla kõikse kaunimad välja. Aga mõnusad ja mulle meeldivad ning ootavad järgmist lund. Eksole, rege rauta suvel ja käpikud koo ka kevadel-suvel valmis.

Ega järgmised käpikuideed kaua varrastel vabadust nautida ei lase. Olgu siis kevad või suvi käes.

Nochmals Handschuhe. Begonnen vor Monaten, fertig erst gestern. Muster aus dem Buch Kihnu Roosi kindakirjad, S. 43. Beim Bündchen habe ich auch das Buch von Nancy Bush Folk Knitting in Estonia als Ideenquelle benutzt. Gestrickt aus Shetlandwolle. Nadelspiel Nr. 2,0.

Labels:

8 Comments:

Blogger KK said...

Suur töö!
Väga ilusad ja pehmed tunduvad.

22:53  
Blogger Anu said...

vinge töö ja kaunis lõpptulemus, lõngad jätavad sellise pehme mulje.

22:56  
Blogger Krentu said...

Väga kaunid! Ega siin pole midagi, et suvi ukse ees. Ma lubasin endale jõulude ajal, et juulist hakkan jõulukinke tegema. Sul juba algus tehtud :)
Selles kihnu raamatus mind natuke häirib see, et arvatakse, et eesti naine peab vitsakudumisoskuse emapiimaga kaasa saama. Muidu on ilus ja hea raamat :)

01:26  
Blogger Mari-Liis said...

Ilusad! Ma olen korra Tiina Meeri raamatu järgi vitsa kududa proovinud.

10:30  
Blogger Sirliiz said...

Nii ilusad kindad! Ma eelmine aasta alustasin augustis jõulukinkidega, seega kindad kevadel pole miskitpidi imelik :)
Vitsakudumisest ei tea midagi, tundub jube keeruline.

11:20  
Blogger Tiina said...

Vat seda va vitsa ma otsisin kah, selleks saigi teine raamat appi võetud. Kindlasti on õpetust mujalgi, aga see NB raamat hakkas riiulil kõikse varem pihku. Alguses tundus vits jah keeruline, aga ei ole. Ausalt. Häeste lihtne ja lõbus tegemine hoopis.

Nood kindad jätan omale, aga ma alustan peagi järgmistega, siis juba jõuludele mõeldes (see ree värk).

13:01  
Anonymous Susann said...

Die sind soooo schön!

19:33  
Anonymous Silke said...

Oh, wow, sind die schön geworden. Irgendwann wage ich mich auch an Handschuhe.
L.G. Silke

14:46  

Post a Comment

<< Home