Thursday, March 26, 2009

Teine katse


On mõni muster, millega sõbraks saada näib olevat raske. Flower Basket Lace Shawl kuulub minu jaoks nonde hulka. Valmis sall meeldib, aga kudumine ei kulge just väga õlitatult. Võib-olla kolmas katse tuleb juba parem. Aga noh, ma tahtsin proovida. Miks siis veel teinegi? Vat juhtus nii.

Sellise salli kudusin ma kiiruga juba augustis. Oli vaja kingitust. Aga see kingitus läks kottu välja enne kui ma ta pildile püüda jõudsin. Ma ühe klõpsu linnapeal isegi tegin, aga kuhu see sai, seda ma ei tea. Ja nii ma tahtsin veelkord proovida. Lõng on sama, muster on sama, ainult varras oli esimesel korral 3,75 ja seekord 3,5. Ja esimene rätik oli oluliselt väiksem, sellepärast ma tolle kudumisega ei rahuldunudki. Seekord kasutasin pea kogu kodus olemasoleva Novita punase Florica varu ära (ca 4 tokki), järgi jäi 4 grammi. Naljakas on aga see, et sallisse kulus peaaegu 4 tokki, ühest neist oli veidi võetud, tõesti mõned meetrid ainult. Ent salli kaal on 162 grammi? Kuhu see vahepealne haihtus? Või lonkab minu matemaatika.
Mustrist. Vat selle kudumine mul edeneda ei tahtnud. No kohe mitte üks põrm. Mingist ajahetkest läks töö libedamalt, aga ikkagi. Nagu see palju kootud Heartlandki. Minul ei edene. Aga noh, kui ikka jupp on tehtud, siis ma püüan end kokku võtta. Harutamine pole ka arukam tegevus.

Lõng nagu öeldud Novita Florica, punane. Salli kaal: 162 grammi. Pikim külg: 186 cm, kõrgus 85 cm. Ringvarras nr. 3,5.
Ein Tuch, das ich schon im vorigen Herbst begonnen habe, habe jetzt einfach vollendet. Gestrickt aus Novita Florica; Rundstricknadel 3,5. Gewicht: 162 Gr. Maße: 186 x 85 cm.
Eigentlich habe ich so ein Tuch schon mal gestrickt, nur gleich auch weggeschenkt. So versuchte ich nochmals.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home