Sunday, January 25, 2009

Mina pean saama ...

... lähiajal Pärnu. Sattusin lugema Susa blogist Roosi ja näituse juttu ning ma kohe ei saa teisiti kui pean plaani pidama. Mu meeskonna päälik on täitsa nõus. Pudinad ka tavaliselt rändamise vastu ei vaidle. Nii et ..
Ja uut raamatut ootan ka juba. Vähe sellest. Kui eelmised olid Selbu kindad, siis Kihnu kinnaste raamat juba põletab näppe. Kui ainult mustrit valida oskaks ... Peened lõngad on täitsa olemas.
Ma pean omaenda imestuseks ütlema, et ma viimasel ajal ainult nr. 2 varrastega juba koongi, mõne erandiga. Pole siis ime kui varud pigem kasvavad kui kahanevad. Ja miskit erilist ei valmi.
Tegelikult pole ka erliline ime. Ma ei saa teleka ees kududa, kui sealt tuleb PS. I love you. Ma lihtsalt hoian taskurätikut peos ja pühin silmi. Ja vaatamata ka ei saa jätta. Ja nüüd ei saa ma enam ka ilma tolle filmi soundtrackita. Amazon, avita!

In Pärnuer Museum für Neue Kunst gibt es eine neue Ausstellung, über die Handarbeit in Kihnu. Genauer über Ärma Roosi´s Handarbeiten. Wer schon mal das Buch über Kihnu Handschuhe (Kihnu Roosi Kindakirjad) gesehen hat, der weiss worum es geht. Es ist noch ein Buch erschienen, "Elumõnu". Das habe ich noch nicht gesehen, nur gehört das dies erschiene ist ( in Susa´s Blogpost vom 24.01.2009 ein paar Bilder aus dem Buch sowie ein Bildrundgang durch die Ausstellung (auf dem Bild von Kihnu Roosi klicken). So muss ich unbedingt in den nächsten Wochen nach Pärnu. Meine Mannschaft scheint damit einverstanden zu sein.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home