Sunday, April 05, 2009

Kust saaks läbipaistvaid kummikuid?

Et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama sellest, et mõni aeg tagasi paelus mu pilku Noro kevadehõnguline lõng Epu poekeses. Minu lõngahimu juures see poodi loomulikult jääda ei saanud. Plaan oli, et sellest peavad saama sokid. Idee oli hea, aga teostusega jäin alguses jänni. Proovisin lihtsalt sokki, ei meeldinud. Proovisin mustreid, ei meeldinud. Ja siis jagas Krentu, hea inimene, ilusat ja lustlikku ideed - Noro triipu! Lihtsuses peitub võlu! Nojah, endal seisis kaks tokki kodous ja sellepeale nagu ei tulnudki. Talveunine vist.
Siis kui idee oli olemas, ma vabandan selle ahvimise pärast, hakkas sukakudumise kadalipp. No ei saanud seda parajaks alguses, kord olid sääred laiad, kord kitsad. Kui aga õige mõõt leitud, läks töö kui lepase reega. Ja nii nad valmis said. Kummid üles kanalisse ja ... voilà!
Oi kuidas ma tahaks nendega ilmarahva sekka patseerima minna, aga kahjuks seab õige jalavarju puudumine teatud piirid. Siinseid mudaolusid arvestades oleks parim valik muidugi läbipaistvad kummikud. Aga ma olen neid kohanud vaid piltidel, mitte poes. Naabrimehed-naised leidsid muidugist, et nood põlvikud on nagu naljahilp rohkem. Aga seda enam need mulle meeldivad.

See oli mu esimene kudumine palavalt armastatud Norost. Ma ei saa öelda, et ma lõngast sillas oleks, aga ega ta ebameeldiv ka ei ole. Kindlasti teen veel miskit ja tahaks proovida mõningaid teisigi Noro lõngu. Ja sokke tahaks veel teha. Veidi pelgan neid lõnga õhemaid kohti, aga eks aeg näita kuis nood vastu peavad. Mõned värvid ja kombinatsioonid, mis kudumisel tekivad, mulle küll ei meeldi, aga põnevad on noodki. Ja ega suurt ei häiri.
Ühtekokku kulus lõnga 112 grammi, nii on veel veidi vähem kui toki jagu alles. Kootud on varrastega 2,5.


Habe mit aus Noro Kureyon Sock Kniestrümpfe für den Frühjahr gestrickt. Finde die schön und lustig. Als Vorbild dienten die Socken von Krentu. Wollte Socken aus der Wolle schon vor einiger Zeit stricken, nur fand keine richtige Idee. Die Streifen passen zu der Wolle aber ausgezeichnet, besonders wegen des Farbwechsels. Materialverbrauch etwa 112 Gramm, Nadelspiel 2,5.

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Tere!
"Kuidas Sa elad? Mina elan hästi!" Nii meie kirjad ju vanasti algasid. Sattusin täitsa juhuslikult mõni nädal tagasi Su blogi lugema, teadmata üldse, et see just Sinu jagu on. Kuna tundus tore, kiikasin täna siia uuesti ja jäin triibulisi põlvikuid imetlema. Ja oh seda üllatust, kui pildil autorit nähes tundsin ära lapsepõlvesõbranna! Igatahes väga ilusad näputööd ja vahvad poisid kah!
Ülle :)

16:01  
Blogger Tiina said...

Eksole! Ilmaelu on vahva!
Kõikide vanade aegade mälestuseks ja leidmiste kiituseks peab kohe viskama õhku lausejupi: külastage meid jälle!

T

13:44  

Post a Comment

<< Home