Monday, April 20, 2009

Kindakirjad

Midagi pole öelda, aprillikuine lumi hoiab ikka ja veel käpikute lainel. Ja seda enam, et täna leidsin postkastist kindakirjadega postkaardid. Omamoodi nostalgiahõngulised.
Kolades netis jõudsin kirjastuse Saara leheküljele. Ja seal leidsin sellise asja nagu märtsikuu trükise: Kirjad kodust, mis kujutab endast Järva kindakirjadega kaardikomplekti. Imevahva. Nõukaajal anti ju välja seda, teist ja kolmandat sorti kaardikomplekte, sellest ka see nostalgia. Järvamaa on veidi kodune kant ka, tänu juurtele ja kahjuks nüüdseks juba lahkunud vanaemale. Aga maakodu on alles ja side olemas. Ja seda enam rõõmustas mind Peetri kindakiri kaardipakis. Täna saavad vardad jälle tööd. Vanaemale oleks mu hobi igatahes väga meeldinud. Eks ta nägi minu kudumisi ka, aga nii hull ma siis veel ei olnud kui tema suri. Ja kudumine on nagu haigus, mis aastatega süveneb. Ravi ju puudub. Aga kaardikomplekt koosneb 9 kaardist, igal üks kindakiri. Kirjastus oli nii lahke, et pani minu küsimise peale mulle kaardid koos arvega posti (kaardid 45 krooni + postikulu). Ja nii ma siin nüüd siis mõnulen nondega.

Reedel tuli ka üks mõnda aega oodatud raamatupakk. Üht saabunud raamatutest on vist kõik peale minu juba käes hoidnud (Knitting beyond the edge Nicky Epstein), aga teist polnud ma ise veel nuusutanud. Küll näinud raverlys selle baasil tehtud kauneid asju. Raamat on Poems of color, Wendy Keele.

Tänapäeval tuleb kõik koju kätte. Huvitav, kas Verenat ka saksa keeles siiamaile tellida saaks? Mulle see inglismanni keelne ei meeldi. Kas on asi keeles, aga saksa keelne läheb mulle paremini peale.

Habe ein paar Tage hintereinander Post bekommen. Einmal aus amazon 2 Bücher: Nicky Epstein´s Knitting beyond the edge und Wendy Keele´s Poems of color. Beide standen schon lange auf meiner Wunschliste. Und dann fand ich auf dem Homepage des Verlags Saara(estnisch) Postkarten mit Mustern für Handschuhe (Muster stammen aus Mittel-Estland, Landkreis Järva). In Landkreis Järva befindet sich auch unser Landhaus, früher wohnte dort meine Großmutter, dort habe ich alle Sommer meiner Kindheit verbracht. Nun fange ich gleich auch mit Handschuhen von Peetri an. Fäustline in April? Warum nicht, es hat ja am Samstag wieder geschneit.

Heutzutage ist ja alles so leicht gemacht: man kann fast alles von Zuhause an bestellen-abonnieren. Interessant, wäre es möglich auch Verena zu abonnieren, die deutschprachige Zeitschrift? Komischerweise gefällt die englische Version mir nicht. Ist die Sommer-Nummer schon im Handel?

Labels: , ,

3 Comments:

Blogger KK said...

Oh, kui lahe päev sul on jälle olnud! Ma vaatasin ka neid kaarte saara kodukal aga otseselt viidet tellimisele ja hinnale ei leidnud. Ma olen nagu mustrikoguja, valmis olen väheseid teinud aga nii armas on neid omamaised kodus vaadata ja imetleda.

20:42  
Blogger Tiina said...

Seal ei olegi viiteid tellimisele, ma saatsin meili ja küsisin. Nemad küsisid aadressi ja nii nad tulid.
Mu on vist ka kuskil see kogumise geen või ons see mingi ammu saadud nakkus.
Aga kaunid kaardid on. Ausalt.

Ma just mõtlesin, et miskit sellist võiks veelgi teha, kindakirju sel viisil kaartidele. Väga huvitav ja ilus idee.

20:50  
Blogger Elsa said...

Lehepunktist saab Sabrinat küll, aga Verenat... vaat ei tea :(

00:24  

Post a Comment

<< Home