Monday, April 27, 2009

Esmaspäev

Sinine, mis sinine. Plaanisin veidi oma lõngavarude täiendust ajaloo huvides jäädvustada, aga ma lihtsalt ei jaksa. Väsitav päev oli. Küll aga on ajaloo huvides oluline fikseerida asjaolu, et eile õhtul sai blogil täis 50000 külastajat. See arvestus ei käi mul küll päris algusest, end mingist keskpärasest ajahetkest siiski. Kui ma blogiaasta täitumist kunagi õigel ajal kinni ei püüa, siis saagu seegi märk maha pandud.
Püüdsin, mis ma püüdsin, seda ilusat ümmargust numbrit mina ise ei näinudki. Küll aga sai kinni püütud sellele eelnev ja järgnev arvuline külastatavuse kajastus.




Ei midagi erilist, ent ikkagi.

Sellekevadised mullatööd on ka täiega käima läinud. Nii on mul elamises aknalaud mullaste karbikeste all lookas. Ja kõikjal on ka miskit juba näha, petuuniad on koguni üsna lopsakad. Põhirõhk on lilledel: mu ammune armastus lavendel, pamparohi, kahte masti aed-raudürti, paki järgi madalakasvulised laiaõielised kellukad (punased?), astrid, keskpäevalilled. Võib-olla miskit veel, mis mulle kohe ei meenu. Eks nädalavahetusel ole näha, mida maale maha saab panna. Kuna kastikestes miskit pilti väärivat ei ole, siis riputan niisama silmarõõmuks paar pildikest lillepeenrast. Pildid pärinevad naabrimees Tiidu aparaadist. Lühidalt öeldes: tema tehtud.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home