Tuesday, June 23, 2009

Salliraamat

Enne kui tänane päev, õieti küll õhtu käest ära kipub, tahaks kosta veel paar sõna sellest paljukõneldud salliraamatust. Kui ilus see on! Ma ei jõua taevast ära tänada, et me pühapäevaks maale ei jäänud. Ja et Kuduv Koeraomanik mind Haapsallu kaasa kutsus. Tänud veelkord!
Kui asjalood poleks nii kujunenud, oleks ma vist näinud veel nii mõnedki õudukad sellest, kuidas ma raamatust ilma jään. Ööl vastu laupäeva see nii paraku läkski.
Igatahes on selles raamatus ka muster, mida ma olen pildi pealt imetlenud juba möödunud augustist saati. Ja mitte ainult. Esitlusel oli kena vaadata ilusaid pitsilisi salle naiste õlgadel. Ja koht oli ka imeliselt sobib sellise kauniduse esitlemiseks - Kokamägi galerii.
Minul vardad igatahes juba sügelevad. Ja veel kaks tööpäeva ning puhkus saabub!

Aga nüüd sean ka mina sammud tulele. Tuld ennast veel küll ei ole, aga küll ta süttib. Seniks aga laud looka ja tuju hääks :D

Es gibt im Estnischen ein neues Buch über Spitzenschals - Haapsalu sall. Das Buch ist wunderschön! Und enthält auch viele schöne Muster, die es in "Pitsilised koekirjad" nicht gibt. Im Buch gibt es keine konkreten Anleitungen, nur Muster und allgemeine Hinweise wie man einen echten Haapsaluer Schal strickt. Das Buch ist nur in der estnischen Sprache, nur die Symbolenseite ist auch im Englischen. Krentu hat in ihrem Blog auch einige Bilder.

Labels: ,

1 Comments:

Blogger KK said...

Rõõm on mõlemapoolne :)
Head jaani!

23:32  

Post a Comment

<< Home