Sunday, December 07, 2008

Pingviinid ja pidžaama

Et kõik ausalt ära rääkida, siis tuleb alustada sellest, et möödunud teisipäeval käisime Muhviga iganädalase kohvipausi järgselt veel ka Abakhanis. Huvi tekitas minus Muhvi peenemustriliste kangaste leid mõned ajad enne seda. Seda mitte küll Tartu maanteel, aga siiski. Ja nii me siis läksimegi kohvi ja Karnaluksi järgselt. Leidsin ka puuvillaseid oma juba kogutud lapitamise puuvillastele lisaks, aga enim köitis minu pilku üks tükike trikotaaži. Pingviinidega. Ja kuna see tükk jäi mind painama, siis ei tahtnud ma, et see jääks kui elav etteheide kastipõhja seniks, kuni poisid on liiga suured, et pingviinidest vaimustuda. Ja nii ma siis lõingi täna käärid sisse. Pole nii kaua õmmelnud miskit, et masinal oli lausa tomukord peal. Lisaks olen ma suutnud suurema osa ajakirjadest kuskile kaugemale pakkida. Nii ei jäänudki üle muud, kui võtsin värskeimast kodus olemasolevast Ottobrest dressipükste ja pikkade varrukatega T-särgi lõike (Ottobre 4/2008; mudelid 25 ja 27; suurus 110) ja tekitasin neist Pesamunale pidžaama. Tegin spetsiaalselt pisut suurema, et selline armas asjake kohe-kohe väikseks ei jääks. Soonikuribad otsisin varudest, nii ei ole need kõikse säravamat värvi.
Mulle meeldib ja paistab et poisile ka. Igatahes hõivati see juba täna õhtul peale vanni.

Als Abwechslung ein Pyjama für Mattias. Fand am Diensttag in einem Stoffgeschäft ein Stück Jersey mit Pinguinen. Niedlich, nicht wahr? Wie gesagt habe ich davon ein Pyjama für meinen Kleinsten genäht.

Labels:

2 Comments:

Blogger Terje said...

appikene, ma tahaks ka osata ise pidzaamat õmmelda. Needpoepidzaamad ajavad tigedaks, kuidas võib nii igavaid asju teha ja müüa. Pingviine sealt kindlasti ei leia.

11:21  
Blogger Muhv said...

No väg atubli, et asjal kohe sarvist ja pidžaama valmis nigu naksti :) Minu jaoks on ka trikotaaži õmblemine müstika, minu masin streigib juba isegi sitsi peale.

22:44  

Post a Comment

<< Home