Saturday, October 25, 2008

Vest kõige kallimale - lõppvaatus

Selline ta siis välja kukkus. Kaelust sai tehtud korda kolm ümber. Näpukate pärast. Õieti küll minu tähelepanematuse pärast. Ja käeaukude ääristamist ootas ta ka omajagu.
Nii ma seda päris aastapäevaks valmis ei saanud, selleks 20-ndaks tähtpäevaks. Aga nädalajagu hiljem küll.
Mulle meeldib ja saajale ka. See viimane ongi peamine. Ja oluline on seegi, et seda oodati ja küsiti juba enne viimast silma ja lõngaotsa. Ja läks kohe käiku ka.
Mustri eeskuju on ajakirja Moda numbrist 2/2008 (mudel 52). Esimese hooga jätsin ma selle palmikukeeru seal ühekordseks, tegelikult on seal kaks keerdu. Liiga lage jäi ja nii ma harutasin pea terve esitüki korra üles ja tegin uuesti. Kaelaauku kudusin ka ca 3 korda. Esialgu kahandasin V-teraviku liiga "järsuks". Harutasin. Teisel korral läks harutamiseks seepärast, et kahel pool V-d oli silmi ebaühtlaselt korjatud. Käeaukudega läks libedalt. Küljeõmblused võtsid samuti aega, tahtsin ilusaid õmblusi. Õnnestus. Ma pole ammu nii palju nokitsenud ja seda sellise mõnuga.
Eks siin mängis ka lõng oma osa. Rowani Felted Tweed koob end ju lausa ise. Kulus ca 250 grammi. Vardad: soonikus 2,5 ja muidu 3,0. Sai selline paras. Ei pitsita liialt õllelihast ega tekita ihu ligi tuulekoridori.

Ja nüüd tahavad poisid ka veste. Ning minagi.
Sokihaigus. Pitsitõbi ja nüüd veel vestinakkus.

Eine Veste für meinen Lieben. Ein kleines Geschenk zu unserem kleinen jahrestag, 20 Jahre Bekannschaft. 250 Gr Felted Tweed von Rowan - die Wolle strickt sich ja wie vonselbst. Rundstricknadeln 2,5 und 3,0. Muster aus zeitschrift Moda 2/2008 (finnisch).

Labels: ,

5 Comments:

Blogger Muhv said...

Väga tiptop vest sai! Mulle kohe meeldivad vestis mehed :) Oma kaasale plaanin juba mitu jõulu teha, aga njah...
Eraldi kummardus õmbluste eest, mul jääks sealkohal vest pooleli.

01:03  
Blogger Krentu said...

Väga ilus ja soliidne vest! Ma arvan, et minu kaasa sooviks ka endale sellist... panen järjekorda :)
Mulle meeldib ka see, et mees nii kenasti poseerib - mehi pildile saada on omaette kunst :)

01:45  
Anonymous Anonymous said...

Toller Pullunder, klassisch schön!
Lieben Gruß aus Deutschland sendet dir Ingrid

11:08  
Anonymous Anonymous said...

Superilus vest on. Kas tõesti kulus nii vähe lõnga?

11:17  
Blogger Tiina said...

Kulus jah vähe. Mulle endale tundus kududes, et lõngakulu oli suurem, aga ei. Tõepoolest nii vähe. Tol on ju meetreid omajagu.

20:59  

Post a Comment

<< Home