Sunday, September 21, 2008

Sünnipäevanädal

Kiire aeg on olnud. Kuni 3.10 on mul tööjärg selline, et kudumiseks jäävad pea et ainult lühikesed linna ja tagasi autosõidud. Eks ma siis tõmba hinge.
Samas said kaks pisikest poissi kõigele muule kiirele lisaks sel nädalal aasta vanemaks, esmaspäeval ja täna. Palju önne, Markkus (6) ja Mattias (4)!
Seekord olid neil tagasihoidlikud, kuid konkretsed soovid. Pesamuna tahtis puust vormelit ja Keskmik rahakotti. Mammal läks õnneks nood ka täita. Ega see polegi nii lihtne. Kirjut plastmassnänn on kõik kohad täis, üks vidin kallim kui teine. Aga need kaks lihtsat soovi võtsid hetkeks kukalt kratsima.
Tänasel ilusal sünnipäevapäeval läksime mõneks tunniks metsa. Seenele. Papa sai hamba verele. Neljapäeval. Neil tööl saatis tööandja fossiilid seenele. Fossiilid - kel staaži 10 ja enam aastat. Tööpäeval viidi rahvas metsa koos seeneteadlasega. Lisaks kingiks ämber, nuga ja magamiskott. Lõuna. Ning viieks tsivilisatsiooni tagasi. Vahva värk ju. Vaheldus. Ja mu Teinepool ei tahtnud alguses minna.
Kudumisest - tegin ühe kiire mütsi poisile, suurele. Rowan 4ply soft, veidi alla toki. 2,5 vardad. Müts kadus kiiremini kui ma seda kudusin, teisel kandmise päeval oli kadunud asjade nimekirjas. Poiss väidab, et läks koolist trenni mütsiga, aga vahetult enne trenni avastas, et mütsi ei ole peas. Ära kaotada suutis ta ka varasema piraadi-mütsi. Poisid :P
Habe in den letzten Wochen viel zu tun gehabt, bei der Arbeit. Dazu noch zwei Geburtstage in unserer Familie - die zwei Jüngsten (jetzt 4 und 6). Viel Glück, Markkus und Mattias!
Sonst .. nichts ausser Arbeit. Für das Stricken habe ich im Moment nur die kurzen Autofahrten und so bis zum 3. 10. Jedoch ... habe eine sehr einfache Mütze für Martin gestrickt, nur die ist schon weg. Martin hat die verloren. Dazu noch seine alte Piraten-Mütze, auch verloren. Die Jungs!

Labels: , ,

6 Comments:

Blogger Sirliiz said...

Palju õnne sünnipäevalastele!

Aga ega sa ilmselt väga kurb ka selle mütsi pärast ei ole ka ju, see annab võimaluse jälle uus kududa :D

22:10  
Blogger KK said...

Palju õnne!
Mütsilugu on küll hea :P

22:49  
Blogger Tiina said...

Ega jah, väga kurb ei ole. Seda enam, et ma olin just Epu poes kui poiss helistas, et müts kadunud. Egas midagi - uus lõng. Ainult hinnaklass veidi odavam :D

Ainult et .. esimeses klassis hävisid meil püksid pidevalt. Teises .. hetkel ei tulegi erilisi košmaare meelde peale korduvalt kaotatud ujumisasjade. Nüüd siis asjade kadumine, teemaks: mütsid.

Oh jah. Mamma värk ;)

23:28  
Blogger Muhv said...

Palju õnne!

Aga ega poiste kasvatamine ei peagi kerge olema :P Vbl see on tema viis õigustada ema lõngaoste :D No et tööjärg eest ei kaoks ja lõngad seisma ei jääks.

23:43  
Blogger Krentu said...

Palju õnne!
Ma olen just mõelnud, et peab lastele sellepärast mitu mütsi/sokki/kinnast kuduma, et siis ei pea neid kogu aeg otsima. Meil kaovad oma kodus nad kogu aeg ära...

23:44  
Blogger Tiina said...

Sellega seoses olen ma mõelnud, et ei epaks kuduma mitte kahte kinnast, vaid kolm. Ja sama sokkide kohta. Sest paarist on alati 1 puudu. Siis jääb võimalus, et kaks on alles ;)

Hetkel on jama see, et mütse on, aga nood on veel liiga paksud. Siit moraal: valmistuda ei ole vaja ainult talveks, vaid ka sügiseks. Selle olen ma senimaani justkui kahe silma vahele jätnud. Aga poolest suvest alanud sügist ma ei mäleta ka.

08:39  

Post a Comment

<< Home