Sunday, September 07, 2008

Teatejooks

Mitte et ma just ülemäära sportlik oleks, aga neljapäevane käsitööliste teatejooks Järvel oli muljetavaldav. Kui mina kohale jõudsin, olid kohapeal Terje ja Elen. Krentu olevat selleks hetkeks juba lahkunud. Ja siis tuli meid veelgi .. Vahva. Ma ise sai veidi enne 5-t minema. No näis, ma liigutan end taas Järvele Veimevakka vast kolmapäeval. Puhkust peab ju hästi ära kasutama, kuniks teda on. Nii et .. te teate kust mind leida. Teisipäeval vast kohvikust kesklinnas, kui just miski vääramatu jõud ei sekku.
Kui juba jutt puhkusele läks, siis ühe huvitava asja peaks sinna veel toppima. Homme püüan sundida end kodus püsima ja võtan ette lõngainventuuri. See juba nagu traditsioon, igal sügisel. Kui ma õieti mäletan, siis tuulasin eelmine kord 27. oktoobril möödunud aastal. Tahaks loota, et hunnikud pole liialt suurenenud. Ma olen ikka teinud ka miskit ja lisaks korjasin mingi aeg kokku lõngajäägid ja seisvad tokid ning toimetasin taaskasutusse. Loodame, et asjad on tasakaalus.
Neljapäeval täiendas aga kollektsionäär minus taas varusid. uus Rowan on imeline. Nii mõnigi asi ahvatles ka mind proovima. Näis siis, kas sest asja saab. Lisaks tõin koju ka omanimelise kasti sisu - mõnus kui poeperenaine on nii vastutulelik. Minu isud tekivad ju rahakotist sõltumatult. Nii sain imeilusa tumesinise 4ply soft (Rowan) tokikeste omanikuks. Lõng on võluvalt peenike, ma mõtlen jälle salli peale, kuigi ajakiri inspireeris ka seljariiete osas. Lisaks kinkisin ma oma südame veinipunasele Rowan kidsilk haze-le. Hästi kena lõng on ja kudumine on üksainus suur rõõm. Et ta on mohäär, siis otsustasin lihtsa mustriga salli kasuks. Upstairs. Eks teinekord teistmoodi.
Ja käiku läks ka felted Tweed - sokipaariks. Augusti värvispektri
sokipaariks. Ühed hellitavad tudusokid võib ju endale lubada. Kuigi ma juba sain hurjutada, et nii kallis ja nimelt selline lõng sokkideks? Hellitan seekord end varbaotsest alates. Sel talvel siis. Seda enam, et ennustavad siin varajast ja külma talve. Ning seda enam, et köögipõrand sai esimese õlikihi peale. Kui elu muutub ilusamaks, siis miks ei võiks seda sokid teha?
Lõng on küll imeline, nii pehmeke ja mõnus teha. Beeži eesmärk on tegelikult vest mehele. Me ei ole temaga aga senimaani kokkuleppele saanud, mida siis ikkagi.

Habe mir Rowan 44 gekauft. Einfach wunderschön! Da gefällt mir so manches, vielleicht komme ich endlich auch dazu, etwas Grösseres für mich zu stricken anstelle der Tücher und Schals. Und Kidsilk Haze - ich mag eigentlich keine Mohairgarne, Kidsilk Haze ist aber .. Das Garn mag ich, die strickt ja wie vonselbst. Da es sich um Mohair handelt, habe ich ein einfaches Muster ausgesucht, Upstairs.
Und gegen den Winter auch weiche Schlafsocken für mich, Felted Tweed. Die Wolle habe ich eigentlich für eine Veste (für meinen Mann gekauft, jedoch weiss er noch nicht, was er wirklich haben möchte. Die Männer ;)

Labels: , , , ,

3 Comments:

Blogger Anu said...

kahju, et mul ei õnnestunud sind kohata. kõigi nende imeliste sallide autorit tahaks nägupidi tunda :)
aga eks siis mõniteine kord :)

22:12  
Blogger Terje said...

See upstairs on kena sal, mategin oma kursuse-salli sarnase, üks nupp oli ka veel seal juures ja siiani olen selesse mustrisse tegelikult sügavalt armunud

09:21  
Anonymous Anonymous said...

Hallo,
die Kidsilk Haze ist wirklich traumhaft. Ich habe sie auch in beige hier liegen. Das Rowan Heft muss ich auch noch unbedingt haben.Sind viele schöne Modelle drin.
Die Bettsocken sehen sehr gut aus.
Viele Grüße
Elke

22:16  

Post a Comment

<< Home