Saturday, August 02, 2008

Otsa sai

Puhkus ongi praktiliselt läbi. Homme veel ja siis tööle. Need puhkamise nädalad läksid lõpeks nii kiireks kätte ää, et kribama ei jõudnudki suurt. Omas peas olen ma kirjutanud iga päev kokku mitu postitust, aga ilmale need millegipärast ilmuda ei tahtnud. Kord polnud õigel ajal arvutit käepärast, siis kiskus ilus ilm ja siinne seltskond õue. Siis olid jälle käed muud tööd täis ja nii ta läkski. Nii ei ole ma rääkinud miskit meite pere Rootsi-sõidust, kuigi see oli imevahva. Nii ei ole ma senimaani ka selle nädala neljapäevani jõudnud. No siis tuli mängu ka töö, mis puhkuse lõpeks jalust rabas, kuigi esimesel kolmel nädalal ei ilmutatud mulle postikasti mitte ridagi. Aga noh, pole hullu.
Et nüüd seegi nädal lühidalt kokku võtta, peab mainima ära teisipäevase meespoole sünnipäevapeo, mis taaskord käes libises. Märksõna: nõud. No ikka juhtub.
Kolmapäev püüdsin tubli olla ja sättisin neljapäevaks. Lisaks lõpetasin ja viimistlesin Myrtle Leaf salli. Seegi oli tükk tegemist, aga asja sai.
Neljapäev. Ma olen väegade kehvake organisaator, seega oli mul välja hõisatud küllakutse ees ka pisuke hirm. Aga see on alati nii, minu puhul. Olgu selleks laste peod, omad sünnipäevad, jõululõuna või mis iganes olemine.
Ja nii saigi neljapäevast just selline päev nagu ta sai. Pealelõunaks teadsin oodata Terjet, Mairet, Annikat ja Signet. Nad tulidki kenaste. Suuremal-vähemal määral seigeldes. Sõime ja jõime. Grillisime ananassi! Jäätisega. Mmmm ...
Kuigi tegemist oli kudukohtumisega, siis väga suurt rõhku kudumisele just ei pandud, Signe oli tubli ja nokitses oma kudumi kallal. Minul olid õues sümboolselt vardad kaasas, aga muud sebimist oli enam. Maire keris lõnga, mis ahvatles hiljem mindki kergema vastupanu teed minema ning mõnd viht kerimaks välja koukima. Terje teatas, et tal on küll heegelnõel kotis, aga solidaarsusest annikaga ta seda välja ei võta.
Aga ikkagi, mõnus oli. Aitäh Teile, kes te võtsite vaevaks Pärapõrgu tee läbida ja Segasummasuvila üles otsida. Ainult et, hiljem avastasin, pizzategemise ajaks tuulata antud kast ei olnud üldse nii kudumisekeskne. Minu viga. Samas avastasin ma õhtul ise ka veidi ajakirju urgitsedes paar huvipakkuvat ja seni tähelepanuta jäänud ideed.
See oli siis neljapäev.
Reede oli ostast lõpuni kirjatöö.
Laupäev. Täna käisime Pärnumaal emapoolsete sugulaste haudadel. Lapsepõlves olen ma Mihkli-kandis käinud küll, aga ega ma sealsest surnuaiast ja meite platsidest suurt teagi. Et kes on kus ja kes kellele ning mulle keegi on.

(Pildil on Pärnu-Jaagupi kirik. Kirikus valves olnud tädikesel oli külastajate üle küll väga hea meel.)
Täna sai võetud ema auto peale ja ära käidud. Pildi lõi pisut selgemaks, aga ega ma pole kindel, et ma kõigest kõike tean. Lisaks väisasime veel Märjamaal ka käsitöölaata ja folgiüritust.


Kurzübersicht der Woche.
Dienstag: nachträgliche Geburtstagsfeier meines Mannes.
Mittwoch: Myrtle Leaf fertig, geblockt.
Donnerstag: Gäste aus Handarbeitsforen. Ein schöner Abend mit "Strickfrauen".
Freitag: Papierarbeit, den ganzen Tag lang.
Heute: Kurzer Trip nach Mihkli, Friedhof. Da liegen ja meine Verwandte mutterseits begraben.
Morgen ... Mal sehen.
(Auf den Bildern: Markkus M. auf dem Mihkli Friedhof vor dem Denkmal der im Freiheitskrieg Gefallenen und auf dem Sängerfeld von Märjamaa; die Kirche von Pärnu-Jaagupi; die griechischen Volkstänzer auf Märjamaa Folk-Veranstaltung)

Labels: ,

4 Comments:

Blogger KK said...

Oh, polnud seal miskit seiklust, mina leidsin küll kohe teeotsa üles:).
Tänud kutsumast, väga mõnus oli teil seal.

08:39  
Blogger Annu said...

väga kenasti oli ju organiseeritud.
mina sain nii inspireeritud, et koju tulles lõin silmad vardale ja pool selga on valmis:D

09:26  
Blogger Terje said...

Minu arust oled sa üks igavesti äge organiseerija ja tegutseja naine, ilmeslt eestlasele omaselt tagasihoidlik enesekiituse raskes töös. Vaata vaid, milliste reiside j pidustustega oled sa aja jooksul joonde saanud. Ja kolme sellises vanuses poissi organseerida, see on ikka ka tükk tegemist.
Ajakirjakast aga tõtt-öelda kripeldab siiani, sest see on mu lemmikkirjandus ju

10:58  
Blogger Muhv said...

nagu juba tookord ütlesin, siis väga mõnus päev oli ju! siirad tänud! teeme teinekordki ;)

21:07  

Post a Comment

<< Home