Friday, July 04, 2008

Soojad sokikuud

Oh jah. Minust sai nädala eest puhkaja ja siin ma nüüd siis olen - ohin kut peale vihaseimat tööpäeva. Paraku ei ole elu kesk remonti just eriti lõõgastav puhkus. Eriti kui see remont oma venimisega juba marru hakkab ajama. Aga kestab see juba pealtpoolt aastat. Ühel ja teisel põhjusel. Nüüd hakkab tekkima lootus, et saab valmis ka kunagi, aga ma igaks petteks veel ei hõiska.
Samas on puhkus hea asi. Teed, mis tahad. Kui vaid teaks, mida tahta. Mõtlesin ette suured kudumise plaanid valmis ja siin ma nüüd siis olen. Vaid kahe lõpetatud sokipaari manu. Juuni ja juuli, vastavalt kollased ja sinised. Ikka ja jälle Värvispekter, Novita 4/99, vardad nr. 2,5 ja lõngaks on G-B Wolle Jil. Ainult selle vahega, et sinine on vanadest varudest, isegi sedamoodi, et oli kunagi poisi kamps, aga sai taas lõngaks. Nüüd siis osaliselt sokkideks.
Sokkidega pean ma nüüd usinam olema. Jagasin omaenda sünnipäeval koduse sokikoti sisu laiali, peab uued tegema, et teinekord jälle küladele midagi jagada oleks. Või teeks seks tarbeks seekord hoopis kindaid?

Kudumise osas on edasiliikumist niipalju, et punasel haapsalu sallil on enam kui kolmandik keskosast olemas. Myrtle leaf on äärepitsil 1 nurk olemas. Sinisel Henley Perfected´il on esitükk lõpusirgel, tagatükk ammu valmis. Alustatud on uus pitskolmnurk - Heartland Lace Shawl, sellest peenvillasest valgest, millest sai tehtud ka haapsalu sall. nood on aktiivelt hetkel töös olevad asjad. Üks poiste vest liigub ka oma rada, aga see pole vist veel kuskil möllimistki leidnud. No kui veel liigub, siis täpsemalt. Väga palju ei olegi.
Küll aga tegin veidi revisjoni ja saatsin osa asju täiega uuskasutuskeskusesse - lõnga ja vardaid. No mida ma siin ikka noid hoian, kui ei kasuta. Tegelikult oleks vaja rietes, just laste omades, ka revisjon läbi viia, aga hetkel on eluolu veidi tolmune ning ei saa siin noid häeste lapata, et mis võiks kottu ää rännata. Eks näis. Puhkust on veel.
Ja loodetavasti ka mõni selline päev nagu tänane - päev otsa Veimevakas kududa ja lobada. No tegelt miskine lõunast kella 6-ni. Mees lubas tolmu seest linna kuduma. Mõnus oli.

Aga lähimad plaanid on ka juba tehtud. Homme maale, polegi sel aastal sinna veel jõudnud. Papal on sedakorda ka sünnipäev, 65. Otsin taas ühe roosi meie poolt. City of Belfast. Nii on kenake. Ega ma tast rohkemat teagi. Eks näis kuis käitub ja maal peenras elama hakkab. See on minu neljas roos sinnamaile.
Lisaks on järgmine nädal plaanis perega Rootsi minna. Reisibürooga, sest meite pere neljarattaline sõber ei ole just piiritaguseks sõiduks kõlbulik. Pipimaale ja Kolmardeni. Poisid ootavad ja ma ise ka. Kolmapäeva õhtul läheb siis laevasõiduks. Meil on peale möödundaastast Bullerby laste etendust kodus Lindgren hästi populaarseks tegelaseks muutunud. Loodan, et lastele meeldib. Ma ei tea tost paigast ju suurt miskit. teiste muljed, mida kuulnud ja lugenud olen, on olnud positiivsed.
Habe Urlaub, jedoch habe fast nichts getan. Wir renovieren ja zu Hause die Küche, immernoch, und so hat ma ja kaum Möglichkeit für etwas Vernünftiges (lese: Stricken). Zu viel Staub hat man auch. Jedoch die Socken für Farbenpektrum sind fertig, sogar die für Juni und die für Juli. Entsprechend - gelb und blau. Wie immer: Novita 4/99, Nadelspiel 2,5, Wolle - G-B Jil. Auuserdem arbeite ich immer wieder an dem roten Spitzenschal - etwa ein Drittel ist fertig. Fortschritte machen auch Henley Perfected, Heartland Lace Shawl, Myrtle Leaf shawl, aber langsam. Und nächste Woche ist für Kinder gedacht - eine kurze Reise nach Schweden, Vimmerby und Kolmarden. Bin auch selbst gespannt.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home