Thursday, June 05, 2008

Käega ei kärbsepesagi ...

Oeh, ma ei mäletagi enam, millas ma viimati kribamiseks mahti leidsin. Töö ajab takka ja tahab tappa. Ega ma hetkel ka selle pealetükkiva tegemisega lõpetanud ole, aga kahe asja vahele võib ju mõne minuti endale ka võtta. Seep see on, kui sul on palgatöö, hobitöö ja käsitöö takkapihta. Lisaks kodu, kus on küll liiklemaks vaja karke, sest koristamine on üsna kasutu tegevus, sellest ei muutu midagi. Kui, siis mõneks minutiks. Ja takkapihta kolm jõnglast, kes võtavad elu mõnuga. Õue-hooaeg on õnneks söögitegemise tahaplaanile jätnud. Aga sedagi seniks, kuniks lasteasutused toidavad. Aga see selleks.

Midagi olen ma ikka teinud ka. Eile oli lasteaia pisemate pooles lõpupidu. Tegin kasvatajale, kelle käe all meite kaks jõnglast on veetnud omad aastad, rätiku. Kirju sellise. Mustrijupp on taaskord raamatust "Knitting lace triangles". Varras oli vist nr 4 ja lõnga võis kuluda üle 200 gr. Mul jäi seekord sall nii mõõtmata kui kaalumata. Polnud mahti. Ja eile sai juba ka üle antud. Paistis meeldivat.

Valge pääsusaba sai tehtud palve peale. Üks ema palus oma suvel Prantsusmaal abielluvale tütrele, kirikusse õlgadele midagi kaunist ja pitsilist. Ehk siis Pääsusaba. Ma siis tegin. Materjaliks Alvita Silkid (ca 70% super kid mohääri, 30% siidi), kulus veidi vähem kui kaks tokki, st. 46 grammi. Mõõtmed on ca 144 cm pikim külg, kõrgus oli vist 76 cm. Varras 3,5. Aga millegi muuga kui 100% villasega mina kauneid sakke ei saa kätte. See kooslus aga, Silkid ja Pääsusaba on imeline, ma tahan ka sellist. seda enam, et ma olen üsna mitu Pääsusaba teinud, aga mul omal ei ole veel ühtki.

Varrastel on lisaks ka maikuu roosad palmikusokid. Eksole, parim ilm sokikudumiseks!

Mis veel? Vabaõhumuuseumis käsisime. Ja Viljandis Kullaketrajate kokkusaamisel, koos Meeskonnaga. Ja suuremad mehed käisid vanu autosid kaemas. Ja lapsed ning suured said õuele uue atraktsiooni -batuudi. Rõõmu laialt. Suvi ju!



Viel arbeit gehabt, jedoch nicht viel getan. Dass ist es, wenn man sich zwischen der Arbeit und Hobby-Arbeit und Handarbeit teilt. Zwei Schals sind doch fertig geworden. Für Kindergartenlehrerin unserer Jüngsten - aus Wolle (Aade Lõng) und Swallowtail für einen feierlichen Anlass, die Hochzeit, aus Silkid von Alvita (etwa 70 % Super Kid Mohair und 30% Silk). Die Angaben des ersten Schals, des aus Wolle kann ich hier nicht sagen, denn ich habe es schnell auch weggeschickt. Das Muster ist jedoch aus dem Büchlein "Knitting Lace Triangles". Zu Swallowtail kann ich Folgendes sagen: Rundstricknadel 3,5; Materialverbrauch 46 Gr, dh. 2 Knäuel. Maße: 144 cm und 76 cm (die Höhe). Mir gefällt´s. Vielleicht werde ich mir auch einen solchen Schal stricken. So leicht, so weich und schön auch. Eines der schönsten Muster für einen Schal.
Dann haben wir noch mit der Familie Viljandi besucht, es fand dort ein Zusammentreffen von Kullaketrajad statt (Handarbeitsforum
(hier gibt´s einige Bilder)). Meine MAnnschaft begleitete mich. Schön wars. Das Thema war Sticken, archaische Stickmotive in Estland.
Ausserdem ist die Saison der Märkte begonnen, Ende Mai besuchten wir einen im Freilichtmuseum. War da auch lange nicht mehr gewesen, müsste aber öfters hin. Den Kindern hat ja auch sehr gefallen.

Labels: , , ,

5 Comments:

Blogger KK said...

Ilusad rätid:)

Muide, soovitaksin batuudile turvavõrku. Üks lastega tuttav just rääkis, et hetkel Eestis traumade top 10s on õnnetused batuudilt.

08:20  
Blogger Muhv said...

imekenad sallid jälle!
ja minul jätab ka süda lööke vahele, kui batuut turvavõrguta on :)

10:15  
Blogger LIINA said...

No need sallid löövad hinge kinni. Millal sa jõuad neid kududa, ma arvan et sa oled ühekäega kuduma õppinud ja teed samalajal teisega veel palgatööd vms.Lihtsalt imeline!

10:42  
Blogger Tiina said...

Ega minulgi on hirm.
Aga noh, majarahva ühine ost ja nii sai valitud.
Omi jõnglasi valvan ma hoolega. Et siis nagu ise võrgu eest :D Ja üritan korda luua, sest nad kipuvad just kambakesi hüppama, aga või nad siis seal üksteisega arvestada oskavad.
Kõva hääl ja kord - eks see pea olema siis minu rida.
Selle Pääsusabaga loodan ma ise, et see omanikule meeldib. Selline vahendusega soovimine on .. põrsa kotis pakkumine.

12:10  
Blogger Inga said...

wow, see pääsusaba on luks-kaup!
see peaks küll iga endast-pidava naesterahva riidekapis ilutsema:)

22:15  

Post a Comment

<< Home