Thursday, April 17, 2008

Hull aprill

Dagöl sai käidud. Mõnus. Üks kassiga plakat ootab ja otsib nüüd omale kohta kodusel seinal.
Amazonist läkitatud pakk läks kõikide märkide järgi kaotsi. Läkitati uus. Näis siis, kuis tollega saab. Teiste pakkidega läheb veel aega, vara pabistama hakata.
Lõngu olen kuhjanud seie suuremal hulgal, aga sellest vast pühapäeval, kui üldse.
Ning laupäeval ülesõit Helsingisse kaasaga kahekesi. Kulub ära. Eriti vanema poisi koolisigaduste taustal. No teises klassis mina küll tunnis kahtesid ei korjanud, et neid siis samas jälle 5-ks parandada. Ja poppi ma ka ei teinud. Hea on see, et ta poppi koolimaja õues tegi - jäi kohe vahele ka.
Helsingi kulub ära ka arvestades seda, et tal on järgmine nädal sünnipääv. Jüripäeva poiss. Äkki tuleb üle lahe mõni hea kingiidee. Eriti arvestades, et ta on vormelihull. Aga kuna ma sealset kaubandust ei tunne ja see pole ka peamine eesmärk, siis plaane pole teinud eriti. Peale lõngapoe.
Ma olen väsinud.

Aga "allo, allo" on hea. Ma olin juba unustamas. DVD poeletil tuletas meelde.

Am Sonnabend wieder mal kurz nach Helsinki zusammen mit dem Mann. Eintägiger Urlaub zu zweit. Was schönes zu erwarten nach all dem Tingel-Tangel hier.
Sonst .. nicht viel Neues. Ausser ein Paket aus Amazon ist in der Post verlorengegange, aber das problem hat man schon gelöst. Muss jetzt nur etwas länger auf meine Bücher warten.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home