Sunday, April 06, 2008

Tuld toomas

Siingi on mul tunne, et käin vaid tuld toomas.
Kõik asjad kuidagi kuhjuvad ning üks vajadus ajab teist taga. Asja teeb hullemaks ka kella keeramine, sest sellest olen ma ikka veel loppis. See on tavaline küll, aga kuniks kodune olin, ei olnud sest suuremat probleemi. Nüüd aga ... Kobedamate kevadilmadega ei olegi niiväga hull, aga kui hallus ähvardab kaela kukkuda, siis on kohe täitsa maadligi tunne.
Säravaim pärl viimase aja sündmuste seas on aga vastvalminud köögipõrand. Ega see köögi valmimist ei tähenda, aga üks etapp on selja takka. Üks tüütu etapp, sest sellele eelnes lauavirn toanurgas. Tüütu oli kogu aeg lauakuhjast üle hüpata. Kööki saada ma aga veel niipea ei looda. Kui sinna jõuluks miskit tekkima hakkab, siis on suur asi. Ma lihtsalt ei ole sellistes asjades kuigi suur optimist. Eks see köök-toas-elu ole ka üks põhjus, mis väsitab. Aga elame üle.
Sain ka järjekordse salli valmis. See läheb sõbranna Kristale. Nagu ka lillad sokid. Tema on meil lillalemb. Ja ma ei hakka mingeid tähtpäevi ootama, vaid teen kohe kingituse. Kevade puhuks.
Lõng fonty Kidopale, kulus veidike vähem kui 3 tokki (25 g = 250 m; 70% superkid mohair, 30% polüamiid). Mõõdud: kõrgus 88 cm; pikim külg 186 cm. Vardad nr. 3. Ei tulnud nii kenad sakid nagu oleks tahtnud, kuigi ma püüdsin lõdvalt lõpetada. Lõng on ostetud sinise pähe. Mis kirevase valgus seal poes (Liannis, kui too Narva maanteel asus) küll olema pidi, et see mulle sinine näis.
Igatahes salliks ta sai ja on täitsa kenake. Nagu ämblikuvõrk.


Muidu ... Eile käisime lastega Loodusmuuseumis dinosauruseid vaatamas. täitsa saurused olid. vahvad. Ma ise noid elukaid ei armasta, pole kunagi fännanud. Aga meite suurim on dinosaurustest lausa sisse võetud.
Peab ikka inimesel tahtmist olema noid elukaid nokitseda.
Ja huvi.
Nood lendavad elukad lae all meeldisid mulle enim.



Ja mis eriti vahva - päevakorral on uus ülelahe sõit, juba 19. aprillil kui kõik klapib. Lihtsalt niisama, seekord ilma lasteta.

Wieder Shetland triangle. Diesmal aus fonty kidopale (25 g = 250 m; 70% SuperkidMohair, 30% Polyamide). Verbrauch - fast 3 Knäuel. Rundstricknadel Nr. 3. MAße: Nöhe - 83 cm, die Längste Seite 186 cm. Der ist für eine meine Freundin - Krista. sie mag lila. Sie bekommt auch die vor kurzem gestrickte lilafarbene Socken.

Sonst .. Wir haben gestern mit den Kindern eine Ausstellung im Naturmuseum in Tallin besucht - ein estnischer Künstler hat Dinosaurier modelliert. Ich mag die Monster nicht so sehr, hab nie besonders gemocht, jedoch die Jungs sind echte Fans.
Die "Flieger" an der Decke haben mir am meisten gefallen.
Und wir planen mit meinem Mann wieder einen Trip nach Helsinki. Diesmal zu zweit. Schon bald. Was angenehmes zu erwarten.

Labels: , ,

1 Comments:

Blogger Krentu said...

Jälle nii ilus töö! Mulle väga meeldib, et ta on selline heas mõttes lihtne, ilma uhke äärepitsita. Mõjub nagu sõõm karget mereõhku :)

02:17  

Post a Comment

<< Home