Sunday, March 09, 2008

Naistepäev

Eile ju oli. Minu teinepool tegi mulle esimese üllatuse juba reedel. Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Pigem sellest, et meite korteriühistu esimees tuli ka naistepäeval lilledega. Mul oli vist ikka väga rumal nägu peas. Tükil ajal ei saanud sõna suust.
On naabrimehi :D
Laupäeval pistsin nina ka Veimevakka. Isekeskis hea võimalus mõlapidamatuse väljaelamiseks. Lõngad on boonuseks. Seekord lahkusin ostuta, aga mõned mõtted on. See-eest sain aga rahakoti vahele ühe kaardikese juurde - Veimevaka kliendikaardi. Numbriga 0001. Lahe.
Ja kudunud ei ole midagi muud uut kui lillad sokid varrastele loonud. Märtsi värvispektri karva. Peale pooltteist kodust nädalat on õhtuti selline väsimus peal, et ega unepesale suurt vastu seista ei jaksa. Ka mitte nädalavahetusel. Seega ootame paremaid aegu.

Aga mõned uued raamatud tellisin küll. Amazonist nood kaks: Starmore & Starmore. Ahvatlesin kaasat omale mõnd meeldivat plaati tellima, aga lõpptulemus on see, et pakk saab sialdama mulle enam. Ja siis Krisost veel von Janet Szabo, Aran Sweater Design. Ja nüüd ma ootan ...

Habe mir einige neue Bücher bestellt: Starmore & Starmore. Und eins von Janet Szabo, Aran Sweater Design.
Sonst nichts neues. Viel Arbeit und wenig Zeit. Besonders wegen der anderthalb Wochen, die ich mit kranken Kindern zu Hause verbrachte. So habe ich das Wochenende einfach verschlafen.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home