Sunday, February 10, 2008

Annemor # 15

No aastaaja mõttes olin mina seekord kiirem kui kevad. Kuigi aknast välja vaadates näib vastupidi.
Sain valmis. Muidu OK, aga pöidlad on veidi laiad. Ja ma ometigi kärpisin silmade arvu veidi. Aga kuna ma seal sudisin ikka küll ja rohkem ning harutasin omajagu, siis nüüd jäävad nagu on. Olen teinekord targem. Ka väike sõrm oli täpselt raamatu mustri järgi minu jaoks liiga pikk, nokkisin sellegi mustrist mõne rea välja. Samas võiks peopesa pisut pikem olla, peab noid mustreid kaema, et kust vajadusel õgvendada-pikendada.




Annemor # 15 aus Selbuvotter von Terri Shea.
Nicht perfekt, jedoch mir gefallen. Und schön sind die auch.
Nadelspiel Nr. 2. Wolle.

Labels:

7 Comments:

Blogger KK said...

Jessus kui kenad!!!!

18:14  
Blogger Aet said...

Väga ilusad! :)

19:05  
Blogger Muhv said...

kaua tehtud kaunikesed! tõesti kenad :)

21:29  
Blogger Krentu said...

imeilusad! annab selliseid teha!

23:03  
Blogger Anu said...

imeilusad!

11:18  
Blogger Mari-Liis said...

Väga ilusad!

23:42  
Blogger Maarja said...

täiesti super toredad.

20:12  

Post a Comment

<< Home