Sunday, January 20, 2008

Sokid-sallid

Valmis. Ainult narmad puuduvad. Kulus veidi alla 6 toki. 1 tokk on varuks, narmad vaja ka teha. Vardad nr. 4. "Lamavas asendis" nii ca 145 cm pikk, õlgadel venib omaenda raskusega pikemaks. "Lõtva" laiust ka nii ca 40 cm. Ma viimistlenud seda veel ei ole. Sabad on ka peitmata.
Aga mulle meeldib. Häeste pehme ja mõnus. Ja need värvid on ka imelised. Lõng: Rowan Tapestry.
Tegelikult on mul kollane "kolmnurgik" (too kahvatu angoora) ka valmis, aga viimistlemata. Ma ei teagi millas ma selleks aega leian. Päris see ei ole, mida ma ette kujutasin. Egas midagi, lähen uuele katsele.

Ja sokid. Ma selleks aastaks sokiplaani ei teinud. Aga paar nr. 2 - Novita Wool, kahandasin varusid. Vardad nr. 2,5 ja auto-kudumise muster. Et saaks ka pimesi kududa. Litsalt labast saaks veel vähema vaevaga kududa, aga see on igav. Need kirjud sokilõngad aga ikkagi ei ole mulle. Vahel ju võib, aga ...

Ein Paar einfache Socken, Wolle aus dem Vorrat. Novita Wool.
Muster ist einfach, für Autofahrten.

Mein Entrelac Schal ist fertig, nur die Fransen fehlen. Materialverbrauch etwas weniger als 6 Knäuel. Im moment 145 cm lang und 40 cm breit (noch nicht gespannt). Rundstricknadel Nr. 4. Rowan Tapestry.

Labels: ,

7 Comments:

Blogger Cloé said...

Adorei conhecer teu blog!

19:09  
Blogger Muhv said...

eleanor on superilus!

20:18  
Blogger Krentu said...

superilus sall! kust sa rowanit "hangid"?

00:01  
Blogger Tiina said...

Epu juurest Kosmose vastast ostsin.

11:45  
Blogger Elsa said...

Ossa... selle lapisalli lõng on värvidelt ikka tõesti fan-tas-ti-li-ne!!! :)

19:51  
Anonymous Anonymous said...

Der Schal ist wunderschön. Ein ganz toller Farbverlauf. Die Socken gefallen mir auch sehr gut.
Viele Grüße
Elke

20:19  
Anonymous Anonymous said...

sall on väga uhke,kaunistab kandjat!

20:36  

Post a Comment

<< Home