Sunday, February 17, 2008

Värvispekter - veebruar

Möllisin end ka värvispektrisse, Muhvi õhutusel ja omamoodi meeltesegaduse hoos. Elu näitab hetkel, et plaanid ei tööta. Aega ei ole. Ent see on kuuplaan kindla värviga. Samas näpud nagunii käivad ja et peost läbi libisevate lõngade värvivalikut mitte oluliselt piirata, pole too spekter ju paha.

Et mitte väga võlgu jääda tegin enda jaoks ühe muganduse: iga kuu vähemalt üks paar sokke selle "kaabli-mustriga", millega jaanuaris juba ühed valged valmisid, ainult et siis vastavas kuu värvis (loodan, et Muhv - projektijuht mu muganduse pääle ei pahanda). Nagunii on noid ehk siis sokke vaja, sokikott kapinurgas ongi kokku kuivanud, ning värvid kootud. Pealekauba jääb siis ka vast ruumi muuks, nii ei hing ei kraabi. Muule lihtsalt kulub enam kui kuude piirid ruumi jätavad. Pole mõtet mainidagi, et ma olen endale ahnitsenud vähelamt 4 punase idee materjali. Isegi ideid on, aga ... Kui ma ei tea, et järjepanu teha ei saa, sisi ei taha alustadagi. Sest oht, et miski jääb seisma on täitsa reaalne. Ja poolikute asjade jätkajana ei ole ma just kuigi asjalik.
Seep see on - nüüd kui poisid on juba piisavalt suured ja ei nõuta kogu sinu aega endale, Nüüd kui saaks kodus rohkem omaks rõõmuks tegutseda, nüüd on töö see, mis suure tüki päevast haukab. Aga samas ... ega mul regulaarse sissetuleku vastu ka midagi ei ole. Seda enam, et töö on konti ja meeltmööda. Ahh, tegelikult on alati seal parem, kus meid ei ole. Või noh, nii see vähemalt paistab.
Veebruarikuu sokid - punane Novita Wool. Värv mulle väga meeldib. Sellest peaks kohe miskit veel nikerdama. Värvi pärast. Üldse on mul hetkel punane periood. Sain ilusat tooni punast pitsilõnga, punasest Arwetta meriinolõngast ma ka möööda ei saanud. Gedifra punane Cashmerino on ajendanud hetkel vanu ideeajakirju kaevama, et see "õige asi" üles leida. Ja nii edasi, ja nii edasi ...

Habe mich am Ende des vorigen Jahres für Värvispekter (Farbspektrum) gemeldet. Jetzt habe ich das Projekt für mich an meine Zeitmöglichkeiten gepasst. Jeden Monat wenigstens ein paar Socken mit demselben Zopfmuster, in der Farbe des Monats. Mein Sockenvorrat ist ja sowieso schon dahingeschmolzen - habe fast alles weggeschenkt, dafür sind die ja auch gedacht.
Die angefangenen Socken sind aus Novita Wool (Farbton 547 auf der Farbkarte). Ich mag den Ton sehr. Ausserdem habe ich irgendwie eine rote Periode". Sehe rote Sachen, rote Wolle. Zopfmuster aus Novita 4/1999.

Labels: ,

1 Comments:

Blogger Muhv said...

no ei pahanda ma midagi, kõik on lubatud :) ma ise mõtlesingi, et lahe kui keegi teeb mingi seeria sarnaseid asju eri värvides ;)

20:14  

Post a Comment

<< Home