Thursday, February 14, 2008

Pakitud

Nüüd võin ma siis selle vahepeal närvesöövagi sõbrapäeva pakivahetuse lõppenuks lugeda. Mina sain omale paki Tartust ja see tõi päikest minu laupäeva. Ise aga olin Kuduvale Koeraomanikule pakisaatjaks. Sellest vaikib ajalugu, mida kõike ma vahetuse alustuseks sisse pakkida mõtlesin, ent paistab et lõpptulemus oli ka meeltmööda.
Mulle endale meeldivad väga nood lasteluule kogumikud ja nii ma käisin ja mõtlesin, et kas ja millist noist pakki panna. Otsustavaks sai see kilpkonnast üli-konna lugu. Kes on lugenud, see teab. Ja too päkapiku ning pikapäka (või kudapidi see oligi) vaidlus on ka vahva.
Ja mida isetegemistest paki panna? Teadagi: sokke. Mõtlesin ka salli ja seda ning teist ja tüki kolmandatki, aga ma ei saanud iseendaga kokkuleppele. Aga eks see rammusa koore karva lõng oli ka nii kutsuv, ma ise kutsun noid "koorejäätise sokkideks". Selline oli värviga seonduv esimene emotsioon. Pakki läinud villa tasakaalustab puuvill ning siis ka minu pakivahetuste ajalugu vaadates pea et kohustuslikud pesulõksud ja seebitükk.
Ei midagi erilist ja eriti originaalset. Kahjuks unustasin ma Karvased Kaunitarid ära, aga see tuleneb tõenäoliselt sellest, et ma nagu rohkem kassiinimene. Kuigi ka koerad on vahvad. Tervitused noile takkajärgi!

Aga mida nemad seal Tallinnas nonde pakkidega teevad, sellest mina aru ei saa. Kõik kohalikust postkontorist saadetud pakid on liikunud vähemalt päeva võrra kiiremini! Aga ju siis nii pidi minema. Ajastamaks.

1 Comments:

Blogger KK said...

Pakk oli vägavägaväga lahe!!!
Tänud sajandat korda:)

22:47  

Post a Comment

<< Home