Sunday, February 17, 2008

Raamatud

Mind viskas sellega Oravake.

Võta endale kõige lähemal asuv raamat lahti ja kirjuta sealt blogisse välja esimene, viimane ja kuldne lause (suvalise koha pealt lahti tehtud ning vasaku käe pöidla all olev lause). Muidugi avalda ikka raamatu autor ja pealkiri oma blogis ning viska pall edasi kahele blogijale.


Ma ei reageerinud koheselt, sest enne tahtis pisuke ja pehme (villane :P) kultuurkiht kraamimist, et lähimate raamatuteni jõuda. Ja nüüd teen ma ka sohki, sest ma jätan lähima siiski tähelepanuta. No mida sa neist saksa keele sõnastikest ikka esitled.

1) 2006 ... on aasta, mil Eesti teater tähistab 100. sünnipäeva.
2) Sellesarnaseid lugusid juhtub minuga ikka ja jälle. (Jätsin lõpu pildiosa ja rollid kajastamata.)
3) Ma olin abielludes 24, ita kaks aastat noorem - ikka täielikud lapsed.

Näppu jäi Margit Kilumetsa "Ita Ever. Elu suuruses".
Piirdun ühe raamatuga, sest paremal käel on kõike muud kui raamatuid. Need, milleni ma küünin, sisaldavad juba mustreid, kudumustreid.

Et pall edasi? Aga palun, Eowyn ja Muhv.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home