Tuesday, March 04, 2008

Ärakasutatud haigemaja

Ega see siinne haigemaja päris kasutu ka olnud ei ole. Näputööks on ka aega jagunud, kuigi võrreldes kodus oldud ajaga väga vähe.
Juba enne haigetamisi sain valmis Asti pitsrätiku. Ilus tuli, aga nagu Muhvgi, kes tegi toda Novita Floricast (mina Raasiku villasest), tahaks teha ka selle peenema pitsivariandi ehk siis peenemast lõngast. Mina tegin selle teravatipuliste nurkadega variandi. Meeldib enam.
Nagu juba öeldud: Raasiku vikerkaarevärviline. Mõõdud: 95 x 190 cm. Lõnga kulus 205 g. Kootud 3,5 ringvardal. Muster ajakirjast Käsitöö, kevad 2008. Muster on veidi ühetooniline, aga värvide vaheldumine muudab kudumise ikkagi huvitavaks. Ning vähemalt ühe tahaks veel teha. Aga mine sa mind tea. kirisid on ajapikku ikka üsna mitu varrastelt tulnud. Ja poisi sõimerühma lõpetuseks tahaks kasvatajatele teha ka pisikesed kingitused, seega vajadust on veelgi. Veebruarikuu sokid - punased. Nood värvispektri omad. Novita Wool, vardad 2,5. Muster: Novita 4/1999. Selle mustriga tuleb nüüd iga kuu isevärvi paar sokke, värvid vahelduvad vastavalt värvispektri kuu värvile. Siis saan vähemalt 1 asjagi kuuga kirja.
See punane Novita Wooli toon meeldib mulle väga. peaks vist ostma mõned tokid kapipõhja varuks, mine sa mind tea. Ei tea ju ette, mis isu mind peagi pureb.


Kaks pisiasja on veel käsil: uus Shetland Triangle peenikesest mohäärist ja Henley Perfected talvisest IK numbrist. Teisel juhul tunnen ma, et lõng (BBB Jeremy) pole päris õige, aga ma leidsin tolle oma veebruarikuise lõngainventuuri käigus ja mõtlesin proovida, et kuidas siis ikkagi on omale ka miskit teha. Pole ju ammu teinud, ikka pisiasju või teistele. Nö katsetus hetkel siis. Lõnga juures häirib mind ka tolle koostis. Miskine "dralon". Selline kerge kriuks käib alatasa varraste vahel. Mida edasi, seda enam hakkan harjuma, aga .. Preili Pirtspekk olen vist ikkagi. Naturaalsema kraamiga ää hellitatud. Selle uue Shetlandi lõng on ka vanadest varudest. Ma olen selle millalgi sinise pähe ostnud, aga hetkel kvalifitseerub see küll täiega märstikuu lillaks. Kust ma selle sinise küll võtsin? Või mis kirevase valgus see küll oli, et lõng sinakas näis?



Koduse lõngainventuuri käigus tegin enda jaoks avastuse, et polegi seda lõnga nii palju. Kokku lugesin veidi üle 40 kilo, seda sordi ja toki/vihi/kera kaupa excelisse loendades, too siis arvutas minu eest, ise poleks ma nii tubli olla viitsinud. Sinna kuhja ei mahu aga osades kastides peituvad paellõngad ja mõned hetkel kadunukesed varud, ent noid ei saa olla üle 10 kilo. Ühtekokku siis nii ca 50 kg. Pole hullu. Seda enam, et ma juba korjasin mõned tegemaks ka välja ning ideid tormleb peas palju ning rohkem. Homme muidugi jälle poodi .. lõnga järele.



Ah jaa, IK kevadnumber tuli minugi koju kohale. Ning ühes sellega raamat pitsilistest kolmnurkadest. See. Peaks katsetama.

Habe ein neues Spitzentuch beendet. Muster aus der estnischer Handarbeitszeitschrift Käsitöö (Handarbeit), Frühjahr 2008. Wiedermal aus Regenbogenwolle (Aade Lõng, Raasiku). Rundstricknadel 3,5; Materialverbrauch etwa 205 Gr. Maße: 95 x 190 cm.
Ein wenig langweilig zu stricken, jedoch das Ergebnis finde ich Super. Autor des Tuchs Aet hat auch eins auch aus Laceweight-Wolle gestrickt. Schön, nicht wahr? Und hier der Schal von Muhv.

Februar-Socken (rot) sind auch fertig). Gestrickt im Rahmen des Farbspektrum-Projekts. Zopf-Muster aus Novita 4/1999. Wolle: Novita Wool, 100% Wolle (50 Gr = 135 m) , Nadelspiel 2,5. Verbrauch: 2 50 Gr Knäuel. Der Farbton gefällt mir sehr, obwohl der auf den Bildern nicht so ganz richtig ist. Fürs farbspektrumprojekt werde ich jeden Monat ein Paar Socken mit demselben Zopfmuster nur in entsprechenden Farbe des Monats stricken. Mal sehen was daraus kommt. Da ich zu Hause keine lila-/violetfarbene Wolle habe, muss ich zu erst auf die Suche.

Ein Märzprojekt wird auch der angefangene Shetland Triangle in fonty Kidopale (lila) sein. Der ist ganz konkret als Geschenk geplant. Eine meine Freundin ist ein richtige Lila-Fan. Für sie.

Labels: , ,

7 Comments:

Blogger Sirliiz said...

ohhsaaaaaaaaa :)

21:00  
Anonymous Anonymous said...

50kg ja polegi palju .. appiii!!!
:)

22:51  
Anonymous Anonymous said...

Dralon on akrüül

11:51  
Blogger MARRE said...

kui imeilus vikerkaarevärviline!?

13:26  
Blogger Annu said...

vau, kui palju lõnga!!

muide, mina viskasin just paar nädalat tagasi oma "kollektsiooni" ära, koid oli ära ribastanud. alles jäid eraldi pakitud sünteetikasisaldusega, villased ja villasegused söödi ära. isegi kilekott oli ribastatud. kilodes polnud just palju (äkki umbes 2? paar kampsunitäit oli). niiet hoia neid hoolega.

17:13  
Blogger Tiina said...

Eks ma tuuluta noid ka suhtkoht regulaarselt ja lavendel abiks.
Kontroll peab olema.

JA seda ma kahtlustasin, et too dralon mingi selline akrüüli-loom on. Tunne on selline. Ent nüüd veidi harjununa pole lõngal hädagi väga. Äkki saab valmis kah, ei jää seisma vastikusest.

00:02  
Blogger LIINA said...

No ilus kohe vaadata seda lõngapesa. Neid salle pead sa tulema näitama. Teeks isikunäituse vms. Nii ilusad, tahan ka. Sa juba vaimusilmas juba näed kuidas sa mind juhendad ma loodan!

14:04  

Post a Comment

<< Home