Friday, May 02, 2008

Meelemuutus

Lõngakollektsionääri kaasa ei ole lihtne olla. Vaja veidi viriseda, samas hoida asju ohjes, kui lapsedki koju koguneva lõnga osas liiga palju suud pruukima hakkavad.
Üldiselt mu teinepool lõngapoode ei fänna. Helsingis on ta nendega päri, aitab valida ja ei virise, ent siinmail hoiab eemale. Ja Prismades teeb kurja nägu kui SINNApoole sammud sean. Seekord aga ... On pühadejärgne reede hommik. Milline mõte käis eelmisel õhtul lõngahullu peast läbi? Just, Raasiku. Kahtlus oli, et kas nad ikka töötavad sel vaiksel päeval, aga õnneks läks. Parim selle juures oli see, et mul ei olnud vaja meest ei veenda mind sinna viima ega ka moosida. Ja nii me seisimegi kell 8 Raasikul ukse taga ja kuna tööle oli ka vaja jõuda, siis tegin kähku valiku. Mõne meist meeleheaks. Kaasa oli vana rahu ise (tavaliselt ta poriseb ja toriseb lõngade pääle). Pakkus end suisa õhtul vihti kerasse kerima kui ma uut asja alustada tahtsin. Ja keriski.
Aga saak ise oli selline.
Parim pala on see peenike rohelise-kollase-pruuni kirju. Oi kui ilusad värvid! Mul on seda 8/2-versioonis varasemast ka viht ja tõin seekord veel ühe. Võluvad värvid. Vikerkaar on jällegi tänuväärne rätilõng. Oranž on omamoodi päevakajaline värv. Nuiab siin üks meesisik omale kampsunit, nimelt oranži. Ja nii too värv mulle silma jääbki pidevalt.
Huvitavad tundusid ka nood punase-roosa-kirjud ja see pruuni-punase-roosa kirju. Nii ma needki koju tarisin.


Die Beute.
Wieder Raasiku besucht.
Die dünne Wolle in Farben grün-gelb-braun mag ist sehr.
Raasiku ist ja hier in der Nähe, nur an den Arbeitstagen gibt es kaum Möglichkeit dorthinzufahren. Die Arbeiten ja von 8 bis 16 Uhr. an dem Freitag hatte mein Mann aber frei, und so habe ich die Gelegenheit ausgenutzt. Die Wolle gibts ja in der Stadtmitte zu kaufen, es gibt nur einen grossen Unterschied im Preis. Zu Gunsten von Raasiku.

Labels: ,

2 Comments:

Blogger KK said...

Assa kui äge hunnik!
Ega sa ei pannud tähele, kas neil paksemat valget ka oli? Mul on värvimise lõng otsas, peaks minema uurima varsti.

13:03  
Blogger Maarja said...

imeilusad lõngad!

20:16  

Post a Comment

<< Home