Wednesday, April 23, 2008

Sünnipäev on tore päev

Sünnipäevad on toredad asjad. Eriti kui need on laste sünnipäevad. Siis on seda ootamist ja päevade lugemist küll enne õiget päeva, küll poepäevani kui nood kaks juhuslikult kokku ei lange. Ja ka siis, kui sünnipäevaline ise keerab koolis käkke kokku ja sa ähvardad, et pidu ei tule, vaatab ta sulle tõsimeeli otsa ja teatab,m et "aga aasta vanemaks saan ma ju ikkagi". Oh jah. Saigi täna enne kella 7-t õhtul. Üheksaseks. JUba nii suur poiss, alles ta ju oli 4 ja pool kilo ja tundus nii ilmatuma pisike ja õrnake.
Palju õnne, pojake!
Igatahes sai spordipoiss omale kohase sünnipäevapäeva. Nimelt oli täna Nõmmel mingi laste spordipäev ja temagi oli oma trenniga seal. Sai end veidi mõõta. Läks hästi. Võidud ootavad tulevikus, aga seegi tulemus oli igati OK. Keskpaika omasuguste seas.

Sport spordiks, aga kringlisöömise-spordis mulle täna küll vastast ei ole. No ei ole aus teha nii häid asju. Samas - kes käskis mulle jälle Pagariliisust tellima minna?

Tänasesse päeva jäi ka minu viimase aja raamatupakkidest esimese saabumine. Kuidas see supp nüüd laheneb, seda ma e teagi. Selle paki jõudis amazon järelpärimise peale ise juba kadunute hulka arvata ja mulle uue teele panna. Nüüd aga tuli see esmane ikkagi kohale, kus ta nüüd konutas, ei mina tea. Paprid seda ei avalda. Kui meite tollis, siis on see küll kurjast. Aga noh, peaasi, et kohal. Kauaoodatud raamatuteks olid kaks Starmore´i: The Celtic Collection ja Fishermans Sweaters. Oi kuidas nood mulle meeldivad. Üks sealsetest kampsidest peab lihtsalt kohe loosi minema kui ma valiku tehtud saan. Ja ka mõned asjad eest ära kootud. Sest paraku ei ole kiirustav kuu just kõige produktiivsem. Aga Myrtle leaf sallil (sel mustal pitsilisel) on äärepits juba alustatud. Ja valge Leaf&Flower on ka lõpusirgel. Ja rohelised sokid vajavad veel varbaid. Ja Lett-Lopi vest poisile kasvab. Ma lihtsalt pidin eelmise Helsingiskäigu varasid veidi otsast hävitama hakkama, et oleks põhjust uusi tuua. Ja tõingi. Seekord alustasime lõngadega turult. Üks siht oli Riihivilla taimedega värvitud valik. Väga värilist ei ostnudki, ühe naturaalse vihi ja ühe värvilisi ja siis kaks pisivihti triibuks või träpsuks. Aga mõnus lõng on küll. Teinekord rihin veel, kui ma esimesed käpikud sellest kuhjast omale valmis teinud olen.
Siis suundusime muid turistile kohaseid oste sooritades (sõrmkübar ja kruus ja muu pudi-padi) Menita poe poole. Seal parkisin jälle koti huvipakkuvat täis. Peale esmast külastust pood enam erilist eufooriat esile ei kutsunud. Võtsin, mis plaanitud - pirkkalankaa helerohelist ja oranži, teetee kamena punast - nood on mõeldud mu tagasihoidlikele kindlalõngadele värvilaiguks sekka. Siis Merinosilk helerohelise. Mul oli eelmisest korrast silma jäänud ka üks hõbehall pitsikas, aga toda ei olnud kahjuks. See-eest võtsin aga kaht erisorti Grinascot - ühe jämedama ja karedama poistele mõeldes ja siis ühe peenema ja pehmema omale salliks (juhtus olema õige punane toon mu punaste kingade ja uue punase vihmavarju manu). Ja siis veel Lett-Lopit lisaks, et idee ikka välja tuleks.
Hmm, rohkem vist ei olnudki. Ei olegi ju nii hull.
Igatahes olen ma hetkel ideede ja lõngadega häeste varustatud. Peaks inventuurima varsti jäll ja kuidagi ülevaatlikumalt asjad ära korraldama.



Heute ist der 9. Geburtstag von Martin Erik, der Älteste unserer Söhne.
Und mein Amazon-Paket ist endlich angekommen. Das enthielt 2 Bücher von Alice Starmore: The Celtic Collection und Fisherman´s Sweaters. Und dann noch ein paar CD-s für meinen Mann.
Und habe wieder aus Helsinki was Weiches mitgebracht - Wolle natürlich. Auch die von Riihivilla - schön, weich und schöne Farbtöne.
Sonst - nicht viel Neues ausser eine Menge arbeit. Auch handarbeit, nur man muss noch ein bisschen auf die Ergebnisse warten.

Labels: , , ,

10 Comments:

Blogger Krentu said...

Minul juhtus ka ükskord Amazoniga nii, et esimene pakk ei tulnud ja siis nad panid uue paki teele ja varsti peale seda saabus see kadunuks arvatu. Aga oma pikas kirjas, mis nad mulle saatsid, kirjutasid nad, et kui peaks nii juhtuma, siis on võimalik Amazoni kodulehtelt tellimus anulleerida. Nii ma siis tegingi. Ja seda uut pakki ei saanudki.
Palju õnne suurele poisile!

00:10  
Blogger Ann said...

Lõngapildid ajavad kadedaks :)

08:10  
Blogger Tiina said...

No mulle nad kribasid eile vastuseks, et nad tühistada tellimust enam ei saa, küll aga pakkusid välja, et ma keeldugu vastu võtmast.
Ja kui ma seda teha ei saa, siis võtku vastu ja saatku neile ja teatagu saatmise kulud ning nad maksavad nood kinni. Ma ei taha toda aga välja võtta, miks peaks samade asjade eest kaks korda tolli maksma. Seda enam, et tollimaks on köömes võrreldes teenustasuga.
Ma tahaks loota, et töötab ka variant, et lihtsalt ei võta postkontorist pakki välja.

Samas ei saa ma aru, kus too esimene pakk siis vedeles nii kaua.

Aga amazon on inimsõbralik oma saatmistega.

08:53  
Blogger KK said...

Palju õnne!

Kui suur see tollimaks ja teenus on? Mis postimeetodiga sa tellid? Ma pean oma häbiks tunnistama, et pole siiani midagi pidanud maksma. Pakk on kohalikku posti tulnud ja ma lihtsalt võtan sealt selle vastu.
Olen tellinud usa omast kursi tõttu aga summad pole suured ka olnud muidugi, ilmselt selles konks.

Aga sa võid ju raamatud siin müüki panna, saad kulud tasa ehk. Kas see fisherman on palmikuraamat?

09:07  
Blogger Muhv said...

kõigepealt palju õnne suurele poisile ja emale-isale ka!
on vast lops selle pakiga. aga juhul kui peaksid välja võtma, siis ma usun ka, et saad siin need müüdud koos lisatasudegagi. ma tahaks sellesse kalamehekampsi-raamasse piiluda, äkki oleks isegi huvitet ;) celtic mul juba on nagu sa tead.

10:27  
Anonymous Anonymous said...

Mul oli sama kogemus, Inglismaalt tellisin paar jutukat. Sealt saadeti vabandused ette ja taha ja öeldi, et kui teine pakk ka peaks tulema, siis olgu ma nii kena ja annetagu see mõnele raamatukogule. :)

Aga ma usun ka, et sa saaksid neist teistest raamatutest lahti iga kell. Mind just huvitaks see keldi mustrite raamat ja... :P ;)

11:00  
Anonymous Anonymous said...

Jumal, mihuke udupea! Õnnesoovid lipsasid hoopis meelest. Palju õnne teie perre minugi poolt!

11:01  
Blogger Tiina said...

Mul on ka seni pakid ilma tollita tulnud, aga seekord oli korraga kogus suurem ja kallim lust. Tollimaks oli 121 ja nö teenustasu 155! kronu, millest 55 krooni - lisalehe tasu!
Aga see selleks.
Ma ikkagist püüan asja mitte vastu võtta. Näis siis. Selle kohta ütleks, et minuga juhtub alati midagi ...

Fisherman päris palmikuraamat ei ole, seal on palmikuid ka, aga see pole peamine. On mitmevärvilisi kudumisi, palmikuid ja niisama reljeefseid. Ilusad asjad on. Raverlys on võimalik näha suurt osa selle raamatu mudeleid kui patterns otsingusse Starmore panna.

13:30  
Blogger Annu said...

palju õnne!!!

18:09  
Blogger KK said...

Tänan, ma käisin juba ravelrys piilumas.

11:47  

Post a Comment

<< Home