Thursday, May 08, 2008

Ootamatu

Kui ma muidu ikka ootan ajakirju, siis täna hommikul üllatas mind ajalehe vahel uus Käsitöö.
Kena ajakiri on.
Ilus algus päevale. Päikseline.

Ja eile tuli mütsiraamat postkasti. Ma pole üldse heegeldamise fänn ja ma hetkel eriti ei usu, et ma midagi sealt tegema kukun, kui barett välja arvata, aga raamatu üle on mul ikkagi hea meel. Ikkagi oma ja eestimaine. Eks mõni tarkusetera jää sealt mullegi külge.

Kui uskuda eeelmise numbri infot järgmise ilmumise kohta, siis peaks varsti uus Moda ka mu laual olema. IK peaks ka nüüd käima hakkama, aga olles suvenumbrit näinud ta erilist ootust ei põhjusta. Seal on nii mõneski reklaamis oluliselt huvitavamad ja kaunimad asjad kui ajakirjas endas.

No on justkui jõulud. Juba pikemat aega. Ajakirju-raamatuid aina tuleb juurde. lõngu ka, mis seal salata. Kuhjasin veidi Drops alpacat koju, laimirohelist ja valget. Tänuväärne salli-rätilõng. Mu eelmise kevade meloni-sall on täitsa möödapääsmatuks lemmikuks kujunenud.

Huvitav, kas Veimevakk on uues pesas juba uksed avanud?

Habe heute mit der Zeitung früh Morgen auch die neue "Käsitöö" (Handarbeit - estnische Handarbeitsmagazin) bekommen. Die finde ich toll. Und gestern kam das neue Mützenbuch in den Postkasten. Häkle zwar nicht so sehr, aber das Buch finde ich schön. Besonders die Modelle für kleine Mädchen - so romantisch.

Labels: ,

2 Comments:

Blogger Aet said...

Kuna ma nädala alguses Järvel ukse taha jäin, siis proovisin eile Tartu mnt, et see ehk veel lahti, aga seal oli uksel silt, et avavad uue kaupluse 9. mail.

13:05  
Blogger KK said...

Käsitööd pole ma poes veel märganud, peaks uurima.
Lõngahunnikud teevad kadedaks :P

09:54  

Post a Comment

<< Home