Friday, April 20, 2007

Melonisall

Nagu öeldud: valmis. Lõngaks: Garnstudio Drops Alpaca 7238, kulus 4 ja pool tokki e 225 grammi. Ring- ja sukavardad nr. 4. Salli pikkus: 163 cm, laius: 54 cm.
Venitamisega teeb ikka imesid. Alguses tundus väike ja paks, nüüd suur ja õhuline. Aga teinekord valiks muu lõnga, peenema mohäärisegu. Seekord läks nii. Muster meeldis ja lõnga nähes ma teadsin, et tollest. Värvi pärast. Millegipärast oli mul kõiksuguste erivärvi melonitele vaatamata ettekujutus, et "õige" on just see roheline. Eks see üks kevadine kiiks jälle ole. Nüüd vaadates tahaks juba mõnd muud ka värvi teha.
Pitsiotste ühenduskoht tahtnuks veidi enam lihvimist. Teinekord jälle teistmoodi.
Sedapidi pitsi külge kududa oli üldse esimene kord. Kui ma alguses mõtlesin, et jube keeruline muster, siis .. Ega ikka ei ole küll. Väga lihtne. Ja nurgad polnud ka miskit hullu. Kuigi alguses näis nii ja esimest nurka harutasin oma 4 korda enne kui asja jooksma sain.

Kui veel värvist ja kiiksudest rääkida, siis minu jaoks lähevad mõned toonid ja mustrid paari lihtsalt. Nii näiteks tahaks ma kududa piibelehemustrilist pitssalli, aga toda ma muuna kui valgena ette ei kujuta. Miks lihstalt tahaks? Miks mitte kududa? Aga sellepärast, et valge ja rohelise järgi tahaks nüüd punast pitsi kududa, aga ma pole tolle idee jaoks veel mustrit leidnud. No punast piibelehte ma hetkel veel ette ei kujuta. Just üht konkreetset piibelehe-motiivi, minu lemmikut. Ma ju räägin, et preili Pirtspekk.

Pildistan ma aga reeglina naabrinaise lillepeenras. Täna küsis tolle teinepool 5.50 pisiteenuse eest. Ega jah, kaugel se rendimaksminegi sellise ekpluateerimise juures enam on ... :D

Wie gesagt: fertig. Melonenschal aus Victorian Lace Today. Garnstudio Drops Alpaca 7238, Verbrauch 4 1/2 Knäuel bzw. 225 Gram. Nadeln Nr. 4. Länge des Schals: 163 cm, Breite: 54 cm. Die Verbindung der Spitzenenden gefällt mir nicht so sehr, nur ... Das nächste Mal wieder besser. Das Muster fand ich schön und leicht, auch wenn es am Anfang ungeheuer schwer zu sein schien. Die Randspitzenecken verlangten etwas Geduld und mehrere Versuche. Jedoch haben auch die endlich geklappt.
Und dieses Grün. Gefällt mir sehr und passt auch irgendwie (für mich) zu dem Muster.

Labels:

8 Comments:

Blogger Krentu said...

Tõeliselt ilus sall! Ma ei saa aru, kuidas Sa jõuad nii palju kududa... Ma teeks vist aasta otsa sellist salli. Haapsalu sallgi pooleli :( Aga ma tellisin ka endale selle Vlt raamatu. "Väga" oli vaja :) See Amazon on liiga ahvatlev ja ohtlik sellistle nõrga tahtejõuga inimestele nagu mina.

01:21  
Blogger Ann said...

Imelised on need sinu sallid ja rätikud. Ja nagu Krentugi imestan, millise kiirusega need valmivad :)

07:24  
Blogger Kati said...

Võrratult ilus! :)

08:01  
Blogger Sirliiz said...

Imeilus on see melonisall! Mindgi paneb imestama sinu kudumise kiirus ja tohutu produktiivsus. Ma mäletan, et kui hakkasin sulle SKS kingitust tegema, siis tuli sinu varrastelt väga palju armsaid sokke, seetõttu valisin pitsilise salli. Ja no kui mina siis lõpuks selle ühe valmis sain, oli sinu blogis juba ridamisi olulislet kaunimaid ja uhkemaid pitssalle ja -rätikuid ridamisi :D

08:41  
Blogger Aet said...

Väga kaunis! :)

08:48  
Blogger Tiina said...

Ma tänan kenade sõnade eest, aga ma ise end eriti produktiivseks küll ei pea. Oleks et tuleks mõni kamps siis, aga ... Praktiliste asjadega on hetkel halvasti. Alustan, aga ei valmi. Selliseid salliseid pisiasju on aga mõnus teha. Suts ja valmis. Kuigi ütlema peab sedagi, et see Meloni "suts" venis suht pikaks, just algselt nurjunud nurkade tõttu. Aga kui mõnel pool on öeldud, et muster raske, siis see on jura jutt. Jube lihtne kui kord proovida ja väga ludinal edeneb ka. Eks sellega ole nagu paljude muude asjadegagi: harjumise asi.

Täna aga küsiti, et miks ma neid koon. Ega jah, kõike ise kanda ... Krt, ma ei teagi. Kudumise rõõmust vist :)
Hetkel oleks vast õige diagnoos "pitsipalavik". Ja egas jõua ju aint asine ka olla. Rõõmu on vaja, mida selline tegevus pakub.

Aga seda VLT raamatut on tõesti "väga" vaja. Selleks polegi vaja nõrk olla ;)

17:31  
Anonymous Anonymous said...

väga kena! minulgi on kiiks, et see sall peab just selline roheline olema :)

01:48  
Anonymous Anonymous said...

Üks ütlemata armas sall. Ja ega see kudumisrõõm siis paha ole, ikka hea teine, kui Sind õnnelikuks teeb:)
(Nu mõtlesin ükspäev, et miks ma üldse käsitööd teen. Ikka va selle tegemisrõõmu pärast.)

10:35  

Post a Comment

<< Home