Monday, April 09, 2007

Nimekaim

Tahtsin täna tellida ajakirja Käsitöö. Express-posti tädi aga hakkas mulle telefonitsi rääkima, et mul olevat ajakiri juba tellitud? No mida? Ja olevatki teine täpselt minu-nimeline ja siit mitte kaugel elav tellija juba ajakirja tellinud. Tasutud kenasti juba eelmise aasta sees ja puha. Isikuandmetest selgus siiski, et on kaks samanimelist. Mul hakkas juba omaenda identiteedis kahtlus tekkima.
Aga tuli välja, et too teine-mina on mu mehe kunagise klassijuhataja tütar. Mees ja klassijuhataja kannavad sama perekonnanime. Nii olevatki kaasa vanaema poisi esimesi tunnistusi nähes arvanud, et poiss, va sunnik, on õpetaja asemel ise alla kirjutanud. Sama perekonnanimi noh. Ja eesnime esitähed klappisid kah.

Juhtub ilmas asju.

Ma olen siin korduvalt mõelnud, et Express Postiga on rohkem jamamist kui miskit muud, aga kuna nad pakuvad neid 100 rooga kokaraamatuid suti odavamalt, tellisin ka mõned raamatud. Mida mul veel ei olnud ja mis pakuks huvi. Ja uusi aiaraamatuid. Ei suuda mina huvipakkuvale raamatule "ei" öelda.
Ja jamadest ... Kui juba pikemat aega on tellitud ajakirjade kättesaamisega olnud tantsu ja tagaajamist, seda iga kuu hulgast vähemalt ühe ajakirjaga, siis sel kuul tulid kõik ilusti ja korraga postkasti. Ilma ühegi telefonikõneta. Ka imedesse peab uskuma.

Habe heute entdeckt, dass ich einen Namensvetter habe. Sie wohnt auch nicht weit weg von hier. Und ist .. die Tochter einer Lehrerin - der ersten Klassenlehrerin meines Mannes. Als mein Mann seinerzeit mit seinem ersten Zeugnis aus der Schule nach Hause kam, da dachte seine Grossmutter, dass der Junge selbst das Zeugnis unterschrieben hat. Denn außer dem Nachnamen war auch der Anfang des Vornamen ähnlich dem der Lehrerin. Das Leben ...

Labels:

4 Comments:

Blogger Kajakas said...

a mina ajan jätkuvalt iga viimast kui üht ajakirja telefonitsi taga, ka sel kuul. oi ma olen nii vihane.

17:58  
Blogger Tiina said...

Ma hakkasin neile iga kord märku andma ka siis, kui kandja oli lihtsalt naabritega ajalehed ära vahetanud. Neil käib Päevaleht, meil Postimees. Ega see suur vaev pole lehti tagasivahetada, aga ... Ma siiski eeldan, et kandjal on elementaarnegi kirjaostkus ja ta mõistab, mida ta teeb.
Pealegi, need kandja vastused pretensioonidele olid vahel ikka nii jaburad .. Näis kaua seda ajakirjade küsimata laekumise õnne mulle jagub.

22:05  
Blogger Kajakas said...

mina loobusin täna kõigist ajakirjadest-lehtedest, sest ka helistamine ei andnud oodatud tulemust. Mida krdit, miks mina pean nii kaua ootama. Poes käin enivei kogu aeg ju. 3 krooni vms pole ka märkimisväärne sääst. Ikka olen veel vihane :)

15:53  
Blogger Tiina said...

Ega kui olukord ei jää selliseks nagu see kuu, siis peab vist kah nende teenustest loobuma. Pealegi ... Kui vanasti sai helistamise pääle asjad korda, siis neil on seal vist mingi uus süsteem. Möödunud korral igatahes öeldi, et ajakirjad on kandja käes ja oodaku ma 15-ni, kui siis pole tulnud, siis saadavad järgi.
No mina ei tea, mida need kandjad seda paberit niikaua kaasa veavad...
Imelik firma see express-post. nimi peaks viitama pigem kiirusele kui venimisele.

Sajandi nali oli aga kord kandja vastus, et uksel oli mitu ühesugust postkasti :) Seepärast jäid temal ajakirjad postitamata. Ahah. See, et noil on kenasti prinditud selged aadressisildid ei paista üldse argument olevat. Või siis ei teadnud ta millist ajakirja millisesse panna. olgugi, et aadressi järgi kuulus patsahkam ühte neist.

16:11  

Post a Comment

<< Home