Sunday, April 08, 2007

Lõnganakkus

No ei saanud minagi ümber sest Abakhani lõnganakkusest. Kahjuks ei olnud värvid just kõikse meelepärasemad. Või ka õnneks, sest muidu oleks lolliks läind hoopis. Kollane ja lilla (mida sattus minu majapidamisse nüüd erinevatest poodidest ise tooni - avastasin selle alles kodus) ei kuulu just minu lemmikvärvide hulka. Aga et mul on lillalembist sõbranna ja kollanegi ei jäta kõiki külmaks, siis leiame neile rakenduse. See valge aga (65% mohääri, 35% akrüüli) hakkas minule meeldima. Kõikvõimalike värviliste sallide vahele kuluks mulle üks sellinegi ära.
Ning lisaks veel taasavastatud kirjavara. Ma juba pikemat aega saagisin kaasat, et otsigu keldrist üles mu vanade käsitööalbumite ja Ilutegijate patakas. Kuna ta seda aga ei leidnud esimese raksuga, siis tekkis juba hirm, et äkki on mu varandus vanapaberisse rännanud. Eile ta siis lõpeks kaevas end mu paberipakini. Egas mul neid niiväga kohe vaja lähegi, aga teadmine, et alles on, on mõnus.


Geburtstagspreise. Ein Stoffgeschäft feierte Geburtstag. Natürlich musste ich auch etwas kaufen. Die Farben sind zwar nicht meine Lieblingsfarben, aber da ich Freundinnen habe, die die Farbtöne mögen, kann man ja eine Angora-Merinomischung gut gebrauchen. Besonders bei dem Preis - 10 Kronen pro Knäuel. Und das weisse Mohairgarn ist für mich. Für einen Schal? Die gibt es ja nie zu viel.

Ausserdem hat mein Mann endlich die alten Handarbeitshefte (aus 90er Jahren) gefunden. Die waren im Keller, zusammengepackt, da wir im Zimmer wenig Platz haben. Ich hatte schon Angst, dass die ins Altpapier gewandert sind.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home