Friday, April 20, 2007

Valmis

Meloni-sall VLT-st on valmis. Venib hetkel vormi. See pitsisabade ühenduskoht mulle päris ei meeldi, liiga silmatorkav. Aga ei haruta ka. Jääb nii. Teinekord püüan paremini. Aga muidu meeldib küll. Väga.

Mis veel? Paaril korral olen Abakhanist lõnga koju tarinud. Eile asutasin sinnamaile küll naabrinaise soovi silmas pidades, aag ... suurem hulk maandus ikka minu kuludesse. Nujah. Kaasa nokkis ka õhtul, et hea vabandus küll: "käisin naabrinaisele lõnga ostmas. Ostetud kuhjast tahab viimane kindlasti vaid tokki". Tõe huvides olgu öeldud, et nii kehvake too ostetu vahekord ei olnud. Temale 4 ja mulle kokku 8 tokki. Aga see läheb kohe loosi kah. Ausalt.

Ja uus Kiri läks varrastele. No see pole enam sündmus ega vääri tähelepanu. Ent igaks petteks peab omale üles tähendama. Muidu pole aasta lõpeks enam tehtust miskit ära märkida. Sedakorda tahab ema jälle sõbrannale kinki. Pääsusaba ma aga teha hetkel ei viitsi, kuigi too saab paari päevaga valmis. Parem siis juba vahelduseks ka üks ühevärviline Kiri. Tumepunane.

Melonenschal aus VLT ist fertig. Nur die Bilder kommen etwas später.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home