Thursday, July 31, 2008

Aspirin

Saage tuttavaks: Aspirin. Minu möödundsuvine roosiost.
Oi kui ilus ta on! Ja milline äbarik ta veel eelmine aasta tundus.
Senimaani on minu roosid maal kõik kenaste kasvama läinud. Nii Kuninganna Elizabeth, mis sai istutatud 2006. aasta suvel, aga mis veel ei õitse. Samuti Stromboli möödunud suvest ning tema on hetkel täies õiteilus.
Sel aastal kinkisin isale sünnipäevaks juuli alguses roosi, City of Belfast. Ühekordse õiega küll, aga pidi rikkalikult õitsema. Punane. Näis siis, mis tost saab. Ta tundus mulle aiapoes nii üksik ja õnnetu, sellepärast ma ta valisin.

Meine Rosen auf dem Lande: Aspirin (weiss-rosa) und Stromboli (rot).
Anfang Juli habe ich meinem Vater zum Geburtstag "City of Belfast" geschenkt. Aber die sieht man ja rihtig erst im nächsten jahr.

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Väga ilusad roosid...eriti see õrnroosa aspirin :) Minu eelmisel aastal ostetud ja õnnelikult maha istustamata jäämise andestanud roosid on ka õitema läinud :) Pinnakatte Fairy ja kollasest vananedes tume roosaks minev...ei mäleta nime :/.. roos. Roosid on võrrrratud :)

17:47  
Blogger Mari-Liis said...

Issand kui ilus see Aspirin on!

20:47  

Post a Comment

<< Home