Tuesday, August 05, 2008

Lõngavaene juuli

Juuli oli siinmail väga vaene kuu uute lõngade poolest, ma lihtsalt ei sattunud linna. Mõned tokid ja ühe konkreetse idee asjad, aga ei enamat. Esmaspäevast naasin tööle ja naasin koju kohe ka lõngakotiga. Epu pood on ju mul tööl olles suisa külje all. Nii jäigi mulle näppu Sirdari babybamboo. Ma kaesin seda juba enne puhkust, aga siis ta sinna jäi. Nüüd aga, seda enam, et mulle meeldiv värv hakkas poest lahkuma, tõin ta koju. Mul on isegi ideeraas olemas ja proovilapp. Aga lõng ise on imepehme ja siidjas. Veidi ma selle bambuse käitumist pelgan, aga ... Kui ei proovi, siis ei saa teada.
Kui ma oma Myrtle Leaf salli Ravelrysse ülesse panin, siis küsis Anna (kuduja) minu käest, palju sellele lõnga kulus. Ja mainis üht oma lõngaleidu, Filatora di Crosa Centolavaggi, mida pidavat peagi ka Tallinnasse Pronski tänava lõngapoodi tulema. Asutasime end siis täna Muhviga peale kohvi ja kooki nimelt sinna poodi. Täitsa õigel ajal läksime - soovitu oli kohal! Küll mitte välja pandud, aga poeperenaine oli varmas seda tagaruumist tooma ning tutvustas ka värvikaarti. Sellel polnud väga vigagi. Ma olin juba Liannist ka nimelt tumesinist peenikest otsimas käinud, aga MerinosExtra värvikaardil ei olnud korralikku tumesinist tooni, oli pigem hall ja pigem heledamapoolne sinine. Kallim see Centolavaggi ju on (137 krooni), aga kuna seda ei kulu palju, siis pole hullu. Pealegi olin ma nimelt tumesinist juba tükk aega otsinud, sellest maikuisest Viljandi käigust saati. Seegi lõng on peenike ja sobib tikkimiseks ka vast.

Urlaub ist vorbei und seit Montag arbeite ich wieder. So bin ich auch mehr in der Stadt unterwegs (ich wohne ausserhalb). So bin ich ja wieder näher den Wollgeschäften und ... Wenn ich in Juli kaum Wolle gekauft hatte, habe ich mich jetzt eifrig daran gemacht.
Sirdars babybamboo - die Farbe ist was für mich. Und dünne Wolle für Spitzenschals braucht man ja immer. Ausserdem habe ich schon lange dunkelblaue (richtig nachtblaue) dünne Wolle gesucht. Daraus wird ein neuer Spitzenschal. Bald.

Labels:

2 Comments:

Blogger Tullia said...

Tegin Kati bambuslõngast sokid, need on küll mõnusad jalas.

22:20  
Anonymous Anonymous said...

Hallo Tiina, du bist meine Entdeckung des Tages! Was für ein schöner blog und dann noch auf Deutsch! Eine ware Fundgrube für einen Lace-Anfänger wie mich. Und auch ein toller link zu einer Dame mit einem für deutsche Zunge unaussprechlichen Namen, die auch wundervolle Tücher zeigt. Hab dich unter Favoriten gespeichert, komme regelmäßig vorbei! Viele Grüße aus Deutshcland Ingrid

20:21  

Post a Comment

<< Home