Sunday, October 12, 2008

Upstairs allkäigutrepp


Valmis sain, aga nagu alati: minuga juhtub alati midagi. Nii ka seekord.
Mustri leidsin arvukate eeskujude najal ravelryst. Meeldis. Lõngaks võtsin Rowani kidsilk haze´i, sest too tundus nii imeline. Ja lihtsale mustrile õige lõng. Lõng sigines mulle koju värvi järgi, aga kududes hakkas lõng ise veelgi enam meeldima. Toda koon ma kindlasti veel. Ning pange tähele: seda ütleb see, kes pole pea kunagi mohääre sallinud. Vastikult karvased. Eks vahel tule ka sõnu süüa. Ning ma pean ka tunnistama, et ilusale on vahel raske vastu seista. Nii on noid karvaseid mul kodus juba teisigi. JA olen juba uue väga meeliköitva kid silk haze´i värvigi enda jaoks avastanud.
Sall on aus, aga ... ma ostsin alustuseks 3 tokki. Kuduma hakatases tundus, et jääb väheks ning nii ootasin kuniks lõnga poodi juurde tuleb ja ostsin kaks tokki lisaks. Kulus aga veidi vähem kui 4 tokki. JA nüüd on piltidel näha, kus see kahe partii vaheline värvivahetus on. Ega ma noile partiinumbritele seekord tähelepanu suurt ei pööranud. Tokid olid üht nägu, miski ei osutanud vahele. Isegi kududes ei olnud vahet. Ja niisama käeshoides ma ka ei leia vahet isegi üles, kui ei tea kummas otsas too on. Aga piltidel on armutu tõsiasi ilmne. Kahvatu vahe küll, aga on. Kuigi mind see ei häiri, sest niisama silmaga vaadates see välja ei paista.

Siit aga moraal: osta alati pigem rohkem kui vähem. Samas - päris esimene idee eeldaski esmast kogust. Võib-olla peaks ikka esimese idee juurde jääma, mis lõngaga seoses pähe turgatab. Siis jagub alati.

Strateegilised näitajad: materjali kulus veidi alla 4 toki; salli möödud 62x180 cm; kootud 3,75 roosipuust ringvarrastel - nagu lõng nõnda ka vardad. Värv on kõikse õigem sel rippuva salliga pildil, kuigi ka siin mitte päris see, mis ta tegelikkuses on. Ma vabandan, aga ma pole fotoaparaadiga sõber.

Mein Upstairs aus Rowan kid silk haze. Verbrauch: fast 4 Knäuel, Rundstricknadel 3,75. Maße 62x180 cm. Nur .. Da ich anfangs nur 3 Knäuel kaufte und später noch 2 dazu besorgte, ist ein Ende des Schals etwas andersfarbig. Das sieht man klar auf den Bildern, jedoch wenn ich den Schal in den Händen halte, da merkt man das gar nicht. Die Wolle - Rowan kid silk haze - mag ich sehr, obwohl ich sonst keine Mohairgarne mag. Und die Farbe! Habe schon eine neue Farbe von kid silk haze für einen zukünftigen Schal ausgewählt. Farbton des Schals ist am richtigsten auf dem vorletzten Bild, jedoch auch dort nicht ganz richtig. Kamera und ich, wir sind nicht befreundet.

Labels: , ,

3 Comments:

Blogger Krentu said...

uskumatu ikka, kui suur vahe võib partiidel olla...
aga see lõng on tõesti IMELINE! Mul kahjuks kiri ootel aga ükskord saab ta valmis niikuinii :)
kuidas roosipuust vardaid kommenteerid? kas on ka vahe võrreldes teistega?

21:41  
Blogger Mari-Liis said...

Sall on imeline! Aga uskumati jah kui suur vahe võib värvidel olla...

06:42  
Blogger Tiina said...

Muideks, seda vahet ei olnud kuival lõngal, st. enne märjakstegemist. Märjal sallil, venitades see ka välja ei paistnud. Alles õues pilte tehes torkas silma.
Tegijal juhtub. Aga õnnelikul kombel on see sallil endal pea olematu. eriti kui ei tea.

08:34  

Post a Comment

<< Home