Wednesday, December 03, 2008

Minu esimene baretihakatis

Ma polnud senimaani ühtki baretti kudunud. Ema kunagi kudus noid villaseid ja uhtus siis pesumasinas. Aga egas nood siis mulle meedinud.
Nüüd aga jäi mullegi silma see netis populaarne või siis vähemalt leviv kaunis musterdatud peakate. Selbu modern. Tegingi proovi. Lõngade valik oli keeruline, tahtnuks midagi erilist, aga parajalt peenikest. No päris seda õiget ei leidnudki esimese hooga. Nii jäid sõelale Hjertegarni Palino pruun ja punane Epu poekesest. Veidi jäme see lõng ju on, aga see-eest on ilusat tooni ja kaunisti tumedal taustal kiiskav punane. Muidu on kõik mustrisse, välja arvatud "ladvakahanduste" osa. Nood tegin teisimoodu, prooviks. Eks teinekord proovin äkki teistmoodi. Mulle väga meeldib. Ainumas viga on see, et jämedam lõng muutis bareti üsnagi lopsakaks. Muud polegi midagi, aga minu kahes reas olema kolme karva (loe: hõredad juuksed) peal näib veidi .. kohatu, kuigi see pole päris õige sõna. Ma ei oskagi täpselt öelda,milline. Aga muidu väga mõnus ja armas. Ma teen kohe-kohe teise ka ja võib-olla kolmandagi. Hästi mõnus tegemine oli.
Ah jaa, vardad on vastavalt soonikus 2,0 ja muidu 2,75 bambusest sukavardad.
Paar klõpu ka illustreerimaks. Pildid tegi eile jõuluturul Muhv. No omaenda kukalt on pildistada keeruline. Et mitte öelda võimatu.

Ein Barett für mich - Selbu modern. Das Muster gefällt mir sehr, so auch das fertige Barett. Das wurde nur etwas zu üppig. Die Wolle hat sich ja von der Länge her von der im Muster Vorgegeben unterschieden. Aber ich fand keine richtige Farben in richtiger Länge pro 50 Gr. So habe ich Hjertegran Palino (50 Gr. 140 Meter) ausgewählt für den ersten Barett-Versuch (es wird ganz bestimmt noch eins oder sogar zwei geben). Sonst genau nach dem Muster, mit Ausnahme der Abnahmen an der Spitze. Nadelspielt: Nr. 2 und 2,75.

Labels:

2 Comments:

Blogger Annu said...

väga ilus on. minu meelest ei ole liiga lopsakas, aga eks see on enesetunde küsimus ka.

14:09  
Blogger Eva said...

Ich finde es schön, wenn es nicht zu knapp ist. Auch das Muster ist sehr interessant.

01:10  

Post a Comment

<< Home