Saturday, December 06, 2008

Kindakirja müts vol 2, Helme

Veel üks kindakirja müts. Jälle mulgi kindad ja seekord Helme.
Tegelikult hakkasin ma ka esimest neist tegema nimelt Markkusele, ent too sai papa mõõtu. Teise jaoks otsisin mustrit, mille silmade arv kinda kohta oleks väiksem. Samas ebaõnnestus teine püüdlikult valitud katse jällegi liiga väikese silmade arvu tõttu ja pea et valmis müts läks harutamisele, sest oli väike ka meie pere Pesamunale. Ega nende pisikesed pudrupead suuruselt väga erinegi. Too siin on siis tegelikult kolmas katse, kuigi teist olemas ei ole.
Jah, ma tean, et türkiisi kõrvale sobinuks paremini kriitvalge. Aga ma ei armasta toda (võib-olla ma veel proovin noid kahasse - türkiisi ja kriitvalget). Ja see Hjertegarni Cioa Trunte naturaalne valge tundus käes kuidagi pehmem. Igatahes oli seda väga mõnus kududa. Nii mõnus, et ma ostsin allejäänud nutsakule eile Veimevakast toki juurde ja see läheb nüüd minu uue bareti lõngaks. Teisele selbu modernile.

Aga mütsist: vardad 2,0 bambus sukavardad, lõngad nagu öeldud Hjertegarni Ciao Trunte ja Epu poekesest ostetud poolilõng, türkiis. Kindamuster jällegi raaamtust "Mulgi kindad" (pildil). Tänuväärne raamat, ostetud suvel Haapsalust. Ja müts passin 6 aastasele poisile. Piltidel on see pressimata, läks juba pähe ja lendu. Lapsuke ootas seda mütsi ju juba tükk aega. Alguses issi oma, aga see osutus suureks. Siis see teine ja ebaõnnestunud katsetus. Ning ega ta uskunud nüüdki, et ta selle veel sel nädalal pähe saab.

Noch eine Mütze mit Handschuhmuster. Wieder aus dem Büchlein "Mulgi kindad" (Muster aus Helme, Das Büchlein auf dem Bild). Wolle: Hjertegarn Ciao Trunte (naturweiss, 100% Wolle, 50 Gr. = 180 Meter; türkis - 100% Wolle unbekannter Herkunft aus dem kleinen Wollgeschäft in Tallinn), Materialverbrauch insgesamt etwa 60 Gr.; Nadelspiel Nr. 2,0. Diesmal für unseren Mittleren - Markkus Miikael. Die erste Mütze war eigentlich auch für ihn gedacht, wurde aber zu gross. So bekam die der Vati. Es geht mit den Mützen weiter ...

Labels:

4 Comments:

Blogger Eva said...

Ach, sind die schön! Ich wünschte, solche Sachen wäre auch bei uns Mode. Aber die Deutschen sind richtig komisch mit Kopfbedeckungen, sie halten es für ehrenrührig, bei über 0°C eine Mütze zu tragen. Ich gehe nie ohne.

12:46  
Blogger Mari-Liis said...

Nii ilus! Eelmine samuti, lihtsalt jõudsin alles nüüd kõik postitusi lugema:) Ja sokkide spekter meeldis mulle ka väga:)

20:04  
Blogger KK said...

Imeilus!

20:05  
Anonymous Anonymous said...

See meeldib mulle veel rohkem kui too eelmine!

20:51  

Post a Comment

<< Home