Thursday, December 04, 2008

Raasiku, vol. xxx aastal 2008

Ei tea jah mitmendat korda ma sel aastal seal käisin. Igatahes on kodus lõnga küll ja tuleb juurde nagu näha. Aga ma ei saanud jätta võimalust kasutamata.
Mul on sel nädalal nimelt tükike puhkust. Plaani sai neiks päeviks võetud seda-teist ja kolmandatki. Nii oli plaanis käia Karnaluksis. Tehtud. Astusime Muhviga teisipäevasel päeval kudu-kohvitamise jätkuks sealt läbi. Tahtsin täiendada varraste varusid ja mõni lõngatokk jäi ka näppu. Aga nagu ma täna hommikul avastasin, bambus-ringvardaid nr. 3,5 oleks pidanud ostma (kogemata sai kirjapilt alguses selline: pabmus). Kõik on kuskil ja ilmselt millegiga juba ametis. Seega - juurde.
Lisaks on plaanis reede Veimevakas. Aga see päev koidab alles homme, seega veel veidi kannatust. Siis aga võtan ma suure tüki päevast seal vabalt. Varrastega. Ja sõbralikus seltsis.
Põhiplaan oli nö päkapikupuhkus. Et teha jõuluks ettevalmistusi ilma lasteta käekõrval. Ühtteist isegi õnnestus, aga oma kavatsuste selle osaga olen ikka veel plaanitust maas. Veidi aega ju veel on. Hommegi. Lihtsalt peab enam peitma ja keerutama. Ega kolme nuuskur-koeraga niisama lihtne olegi. Seda enam, et soovid on sellised, et oi-oi-oi.

Aga Raasiku. Nagu öeldud, oli soov sinnagi jõuda, aga ega ma väga lootust hellitanud. Seda sel lihtsal põhjusel, et mul teeb kaasa kottu varsti pea iga lõngatoki silmapiirile ilmudes (ja neid vedeleb siin igal nurgal) mää-häälitsusi. Nüüd aga küsisi ta ise üleeile, et kas me peale kolmapäevahommikust turu- ja muude linnakäiku Raasikule ka läheme. No ei ütle ju ei. Ja nii me siis sõitsimegi. Ega seal seekord kirjusid olnudki, aga ühevärvilisi tõin ikka kotiga ära. Õnneks pani rahakotis olnud piiratud sularahahulk ostule piiri. Aga ühtteist kulus ikkagi. Enim meeldib mulle see teksasinine. Hästi mõnus ja pehme lõng, see jämedam variant. Oleks pidanud ikka rohkem võtma. Ja siis see lillakatest tumedam. See ei ole nagu lilla ka. Pigem selline küps punane ploom. Pildi värvid pole need kõige õigemad. Teksasinine on elus tumedam ja kerge halli träpsuga ning roheline säravam. Punane on elusam, küpsem.

Habe wieder Wollfabrik in Raasiku besucht, mit Erfolg. Nur diesmal keine bunte Wolle. Die haben sie im Moment nicht, gesehen habe ich dort nur Regenbogenwolle. Die Farben sind eigentlich etwas dunkler als auf dem Bild.

Labels:

2 Comments:

Blogger Muhv said...

Pagana head värvid tõesti!

20:22  
Blogger Eva said...

Was für schöne, harmonische Farben!

01:08  

Post a Comment

<< Home