Wednesday, August 01, 2007

Luna Moth Shawl

Kaua tehtud kaunikene. Tegelikult oli see sall/rätt juba ammu valmis, ainult venitamata. Ja tegelikult oli ta viimase nädala kapinurgas ka venitatult, aga ... Ma pidasin paremaks ta täna uuesti viimistleda. Venitades. See kuklakoht oli muidu kuidagi "kummis".
Muster: Luna Moth Shawl
Lõng: Raasiku villane. Materjalikulu: ca 185 grammi. Vardad olid vist 4,5, aga ega ma hetkel täpselt ei mäleta ka. Igatahes on pikim külg 184 cm ja kõrgus 103 cm. See on selline veidi väljavenitatud kolmnurk. Võib-olla oleks pidanud pidama kinni mustris ette nähtud mustrikordade arvust ja tegema pisema. Võib-olla seepärast ta selliseks "tipuliseks" venibki. Aga noh, seegi on tagantjärele (oletatav) tarkus.
Muster on küll loogiline, aga mina ei saand seda kuidagi käppa. Ikka pidi muster paberina ees olema, sest muidu kippus segi minema. Teist sellist kududa küll ei viitsiks. Samas näiteks Kirit ja Swallowtail Shawli võiks kududa iga kell. Eks see üks minu kiiks ole.
Pildistamises ei ole ma ka kuigi kõva käpp. Ja minu fotokarp minuga koostööd teha ei taha. Täna tegi ta värvide mänge. Küll mitte täiskuukumas nagu kunagi üks laulusalm lausus, vaid päikesepaistes. Õrritav roosa. Luna Moth Shawl. Wolle aus Raasiku, Rundstricknadel 4,5 (wenn ich mich nicht irre), Verbrauch: insgesamt ca 185 Gr. Maße: die längste Seite 184 cm, Höhe 103 cm.

Labels:

6 Comments:

Blogger Mari-Liis said...

Ilus!

19:23  
Blogger Egater said...

Super! Värv ja muster sobivad nii hästi

21:43  
Anonymous Anonymous said...

megailus ikka, mul tuleb ka juba salli-isu peale...:)

09:38  
Blogger Annu said...

ilus jah. mul seda sama lõnga ka miski 200g alles, mõtlesin just, et mis ma teen.

14:37  
Anonymous Anonymous said...

Ein tolles Tuch und die Farben gefallen mir auch sehr gut. Kompliment!!!
Viele Grüße
Elke

20:00  
Anonymous Anonymous said...

püha müristus kui ilus!

00:37  

Post a Comment

<< Home